1

بهنوش بختیاری: تتلو از پشت خنجر زد!/سحر قریشی گفت وحشت میکنم بنویسم/تا دو ماه پیش نمیدانستم tag چیست

سینماژورنال: بهنوش بختیاری در کنار تیپ طنزی که در فیلمها و سریالهای مختلف ارائه میدهد بواسطه صفحه اجتماعیش و تعداد بالای فالوئرهایش در این صفحه مورد توجه است.

به گزارش سینماژورنال بختیاری یک بار بر سر جعلی بودن تعداد فالوئرها دچار یک کری خوانی اساسی با امیر تتلو خواننده رپ زیرزمینی شد.

بختیاری در تازه ترین گفتگوی خود که با “هفت صبح” انجام داده در کنار بیان عقایدش درباره فضای مجازی از درگیری با تتلو هم گفته است.

 محبوبیتم بعد از “رالی ایرانی” تکان خورد

وی درباره میزان محبوبیت خود در برهه های زمانی مختلف می گوید: احساس میکنم محبوبیتم یک بار بعد از “رالی ایرانی” تکان خورد و یکی بعد از “آبرنگ” یعنی درست جاهایی که رگه هایی از خودم بود. در اینستاگرام هم تنها و تنها خودم هستم و فکر میکنم هرچه از جوهر خودم استفاده کنم بهتر است.

تا دو ماه پیش نمی دانستم tag چیست

بختیاری با اشاره به ماجرای درگیری با تتلو بیان می دارد: تا دو ماه پیش اگر یکی میگفت tag ام کن نمی دانستم چیست. کلا آدم برون گرایی هستم و همسرم هم میداند که همه خصوصیات درونی ام مشخص است. سر ماجرای آقای تتلو هم خیلیها گفتند سکوت کن اما من اهل اعتراض و جواب دادن هستم.

به گزارش سینماژورنال وی ادامه میدهد: آخرین بار ایشان(تتلو) پست معذرتخواهی گذاشت چون مردم از من حمایت کردند. او بی جهت حرفی زده بود و ای کاش مردانه دعوا میکرد.

 کاری که تتلو کرد خنجر از پشت زدن بود

بختیاری خاطرنشان می سازد: وقتی یک چیز بد می نویسی و بلافاصله مرا بلاک میکنی یعنی اینکه میترسی از جواب من. کاری که تتلو کرد خنجر از پشت زدن بود آن هم با کسی که از او حمایت کرده.

سحر قریشی گفت وحشت دارم بنویسم چون مردم قضاوتم می کنند

این هنرپیشه که اخیرا در مجموعه ای کودکانه حاضر شده بود با اشاره به اینکه برخی هنرمندان صراحت او را در فضای مجازی ندارند می گوید: با سحر قریشی که صحبت میکردم میگفت بهنوش یکی از جملاتی که تو مینویسی من وحشت دارم بنویسم. عقیده ام است ولی وحشت دارم. گفتم چرا؟ گفت چون مردم قضاوتم می کنند.

بختیاری ام…

وی اشاره ای هم میکند به خاستگاه قومیتی خود و ادامه می دهد: من از اظهارنظر نمی ترسم ضمن اینکه بختیاری هستم و بختیاریها نترس اند.

ادمین دوست ندارم

بهنوش بختیاری درباره پاسخگویی به کامنتها و نداشتن ادمین می گوید: تا آنجا که بشود همه کامنتها را میخوانم و به آنها پاسخ میدهم اما ادمین دوست ندارم.

اگر بچه داشتم نمیگذاشتم در فضای مجازی باشد

بختیاری می افزاید: من هنرپیشه ام دوست دارم در فضای مجازی باشم؛ آدم برون گرایی ام و میل به دیده شدن دارم اما اگر بچه داشتم نمی گذاشتم در این فضا باشد.