1

بهروز افخمی به‌دنبال تولید وسترن “سردار”

سینماروزان/کیوان بهارلویی: بهروز افخمی پنج سال بعد از تولید “روباه” و شکست فیلم در گیشه جز اجرای برخی برنامه‌های سینمایی و از جمله “هفت” و “نقد سینما” و البته سخنوری درباره مضامین موردعلاقه‌اش برای تولید، فعالیت مشهود دیگری نداشت تا اخیرا که درگیر تولید سریال “رعد و برق” با مضمون سیل شد.

شهادت سردار قاسم سلیمانی زمینه‌ای شده برای آن که افخمی درباره یکی از تازه‌ترین علایقش برای فیلمسازی حرف بزند.

بهروز افخمی با اشاره به علاقمندی تازه‌اش بیان کرد: اگر برای ساخت سریال «رعدوبرق» متعهد نبودم که به‌صورت شبانه‌روزی وقتم را می‌گیرد و اگر همین الان تلویزیون و سیمافیلم اجازه می داد حاضر بودم سریال «رعدوبرق» را زمین بگذارم و سراغ ساخت سریالی برای نمایش ارتباط و رفاقت ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی می‌رفتم که از هم‌اکنون می‌دانم داستان جذابی هم از آن درمی‌آمد.

افخمی ادامه داد: در وسترن‌ها و کارهای سینمایی چنین رفاقت‌هایی درباره دو مرد پهلوان را دیده‌ایم و میتوان از دل رابطه سردار-ابومهدی هم یک وسترن خوب درآورد.

بهروز افخمی افزود: با وجود اینکه سریال «رعدوبرق» آماده تولید است اما در این لحظه این آمادگی را برای ساخت سریال “سردار” دارم. در عین حال ساخت فیلم داستانی با تجربه‌هایی که مستندسازان دارند نیز کار سختی نیست.