1

بهرام رادان: طرحهایی دارم برای ساخت فیلم در شلوغی و ازدحام!/ غم موسیقی سنتی به شدت مرا آزار می‌دهد

سینماژورنال: بهرام رادان بازیگر خوش چهره سینمای ایران دو فیلم “عصر یخبندان” و “نقش نگار” را آماده اکران دارد.

به گزارش سینماژورنال هرچند هر یک از این دو فیلم جاذبه های لازم برای جلب مخاطب دارند اما کاراکترهایی که رادان در آنها ایفا کرده آن قدر متفاوت نیست که بتوان آنها را گامی به پیش در کارنامه رادان دانست.

بهرام رادان در تازه ترین گفتگوی تفصیلی خود به اشاره هم که شده درباره دغدغه هایی که برای کارگردانی دارد سخن گفته و البته ایده هایی که برای این کار دارد را هم رو کرده است.

طرحهایی دارم که در شلوغی و ازدحام می گذرد

بهرام رادان با اشاره به طرحهایی که برای کارگردانی دارد به آرش خوشخو در “هفت صبح” می گوید: طرحهایی برای ساختن فیلم در آینده نزدیک دارم و به جرات می گویم هر آن چیزی را که به عنوان طرح نوشته ام در شلوغی و ازدحام می گذرد.

شاید 20 سال دیگر آدم دیگری باشم

وی ادامه می دهد: یعنی هر آنچه تصور کرده ام در کلانشهرهاست؛ تهران، استانبول، تورنتو، لندن، باکو، نیویورک، این شهرها حس زندگی می دهند، پویا هستند و خوابی ندارند.

هنوز وقت رولزرویس سواری نیست

رادان می افزاید: شاید بخشی از این روحیه ام مربوط به شناسنامه ام باشد و شاید 15 تا 20 سال دیگر آدم دیگری باشم {یعنی آن موقع شاید از شلوغی گریزان باشم} یک ویلا گرفته باشم و به دور از هیاهو آنجا زندگیم را بکنم اما هنوز وقت رولزرویس سواری نیست.

موسیقی سنتی علاقه ام نیست

بهرام رادان در جایی دیگر از گفتگو هم درباره علایق موسیقایی اش چنین می گوید: موسیقی سنتی علاقه ام نبود، هنوز هم نیست. آهنگهای سنتی را تک و توک میتوانم نام ببرم یا به خاطر بیاورم که محبوبم باشند، شاید چون به این دلیل که اصولا موزیک و فیلم توام با غم را دوست ندارم.

به گزارش سینماژورنال وی ادامه می دهد: اگر موسیقی سنتی مان را خوب گوش کنیم می بینید یک غمی دارد و این غم به شدت مرا آزار می دهد.