1

#بهار_قاسمی ایفاگر قاتل زنجیره‌ای زنان در #طلاخون بیان داشت⇐خونسرد بازی کردم چون مستند #مهین_قدیری را دیده بودم!/حضور شهاب حسینی در فیلم #طلاخون بیشتر شبیه به یک معجزه بود!/شهاب خیلی برایم وقت گذاشت و کلی انرژی و انگیزه ‌دادند!/سکانس‌های شهاب نهایتا با دو برداشت انجام میشد!/ شهاب به خاطر دلسوزی و محبت بیش از اندازه‌ مورد بی‌مهری قرار گرفته!/شاید اگر شهاب مثل خیلی‌ها سکوت می‌کرد تا این اندازه مورد قضاوت قرار نمی‌گرفت!

سینماروزان: بهار قاسمی بازیگری که در فیلم روی پرده #طلاخون ایفاگر شخصیتی مشابه مهین قدیری(قاتل زنجیره ای زنان طلادار) است از همکاری با شهاب حسینی و کیفیت الهام از مهین گفت.

بهار قاسمی گفت: هم‌بازی شدن با خیلی از بازیگران را دوست داشتم ولی حضور شهاب حسینی در فیلم #طلاخون بیشتر شبیه به یک معجزه بود. او افتخار هنر ایران است  و از لحاظ هنری، اخلاقی و شخصیتی همتا ندارد.

قاسمی ادامه داد: معتقدم که شهاب حسینی به خاطر دلسوزی و محبت بیش از اندازه‌اش مورد بی‌مهری قرار گرفته است. شاید اگر مثل خیلی‌ها سکوت می‌کرد تا این اندازه مورد قضاوت قرار نمی‌گرفت. جدا از این بازی کردن مقابل ایشان خیلی سخت و پر از استرس بود. چرا که ما بیشتر سکانس‌هایمان دونفره بود.

قاسمي گفت: با وجود ۵۰ شاهد می‌گویم که از زمان حضور شهاب حسینی سر فیلم‌برداری تمامی سکانس‌ها از ابتدا تا آخر کار نهایتا با دو برداشت انجام میشد. ایشان خیلی برایم وقت گذاشتند و کلی انرژی و انگیزه به من ‌دادند.

بهار قاسمی در چگونگی ساخت شخصیتی مشابه مهین قدیری اظهار داشت: در روند رسیدن به نقش، مستندی از (مهین قدیری) را دیدم‌ که برایم بسیارعجیب بود. وقتی کسی کاری را چندین بار انجام می‌دهد انگار قبحش می‌ریزد. در هنگام بازجویی‌ها او خیلی راحت صحبت می‌کند. من خودم این بازی را در سکانس بازسازی صحنه‌ی قتل در فیلم آورده‌ام. برای عده‌ای جالب بود که چرا انقدر خونسرد بازی می‌کنم. در جواب گفتم که باید مستند مهین قدیری را ببینند.

قاسمی افزود: شبیه‌ترین جایی که خودم را به مهین قدیری دیدم همان سکانس بازسازی قتل بود. جالب است جایی در بازجویی از او پرسیدند که شب راحت خوابیدی؟ و او در جواب می‌گوید: راحت. و جاهایی با بازجوها شوخی می‌کند. عده‌ای فکر می‌کنند باید بازجویی‌های اگزجره یا عجیب و غریبی در فیلم باشد اما من چون ما به ازای بیرونی آن را داشتم سعی کردم از همان الگوبرداری کنم.

حرفهای بهار قاسمی درباره بازی در فیلم طلاخون و همکاری با شهاب حسینی
حرفهای بهار قاسمی درباره بازی در فیلم طلاخون و همکاری با شهاب حسینی