1

بهاره رهنما سریالی زنانه را برای شبکه خانگی می‌سازد

سینماژورنال: بهاره رهنما از تجربه گراترین بازیگران ایرانی است که از نویسندگی تا ترجمه و تولید آلبوم موسیقی را در کارنامه دارد.

به گزارش سینماژورنال رهنما که سابقه کارگردانی تئاتر را در “دورهمی زنان شکسپیر”و “با من بستنی میخوری؟” تجربه کرده است قصد دارد در تازه‌ترین تجربه کارگردانی خود سریالی را برای شبکه خانگی تولید کند.

رهنما با اعلام این خبر به مهر گفت: بعد از فراغت یافتن از کارهایی که در حال انجامشان هستم قصد دارم یک مجموعه در شبکه نمایش خانگی با کارگردانی خودم و با مضمون فضای زنانه ای که می شناسم و نوشتم جلوی دوربین ببرم.

وی ادامه داد: بخشی از این مجموعه به نگارش درآمده و شخصیت ها کم کم در حال شکل گیری هستند. در این مجموعه که هنوز نامی برایش قطعی نشده همان فضای زنانه ای را می بینیم که در نوشته های من همیشه هست و من تاکید می کنم که این فضا اصلا فمنیستی و ضدمرد نیست فقط از دریچه دنیای زنان به بیرون نگاه می شود.

رهنما در پایان گفت: زبان این مجموعه طنز است و بی ربط به نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» نیست و احتمالا  ۸۰ درصد همان گروه در این کار حضور دارند. قصد دارم در مرحله نخست به صورت یک مجموعه ۵ تا ۹ قسمتی عرضه کنیم و اگر استقبال شد آن را ادامه دهیم.