1

«بمب»معادی همراه با فرزندش و صداپیشه «فامیل دور» در پایان راه+یک عکس تازه از پروژه

سینماروزان: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی که علاوه بر خود پیمان از حضور باران فرزند پیمان و بهادر مالکی صداپیش «فامیل دور» سود می برد، آخرین روزهای فیلمبرداری خود را سپری می کند.

دومين فيلم سينمايي معادي نيمه ارديبهشت ماه در شرق تهران كليد خورد که این روزها گروه با نزدیک شدن به پایان کار مشغول فیلمبرداری سکانس های موشک باران هستند تا پرونده فیلم‌برداری را ببندند و مراحل فنی پس از تولید را پیش ببرند.

بهرام دهقاني، تدوينگر اين فيلم هم به طور هم زمان مشغول تدوين فيلم است. معادي قصد دارد تازه ترين ساخته خود را براي جشنواره فيلم فجر امسال آماده كند.

داستان این فیلم با حال و هوای موشك باران تهران در سال ١٣٦٦ روایت می شود و فيلم نامه آن هم چون اثر قبلي اين كارگردان توسط خود معادی نوشته شده است.

 لازم به ذکر است فیلمنامه «بمب» جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره سه سال پیش آسیاپاسفیک دریافت کرده است.

معادي در این فیلم علاوه بر كارگرداني، به عنوان بازيگر اين فيلم هم جلوي دوربين محمود کلاری که مدیریت فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته، رفته است.

در این فیلم، پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی پور، صبا گرگین پور و شهروز آقايي پور ایفای نقش کردند.

ارشيا عبداللهي، نيوشا جهاني و باران معادي فرزند پیمان معادی هم به عنوان بازيگران كودك اين فيلم سينمايي اند.

لیلا حاتمی در نمایی از «بمب»
لیلا حاتمی در نمایی از «بمب»