1

بعد از گذشت شش سال از بازگشت به ایران، حبیب بالاخره روی سن رفت+عکس

سینماژورنال: حبیب محبیان خواننده ایرانی بعد از گذشت شش سال از بازگشتش به ایران بالاخره فرصت یافت در یک مراسم رسمی روی سن برود.

به گزارش سینماژورنال این مراسم رسمی جشن سالانه “موسیقی ما” بود که در تالار وحدت برگزار شد.

در بخشی از مراسم حبیب محبیان بالاحره توانست روی سن برود و البته با مخاطبانش از نزدیک گفتگو کند.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “آوای ایرانیان” جشن سالانه “موسیقی ما” در حالی شب گذشته با حضور جمعی از اهالی موسیقی و مدیران خانه موسیقی در تالار وحدت برگزار شد که حضور حبیب محبیان، در این مراسم و سخنرانی وی از نکات قابل توجه این مراسم بود.

در بخشی از مراسم و پس از اجرای گروه لیان، نوبت به تقدیر از ناصر فرهودی – صدابردار پیشکسوت- رسید که با حضور ناصر چشم آذر، فریدون خشنود، حبیب محبیان و میلاد کیایی از این پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

بدون گیتار فلجم

حبیب محبیان در این مراسم تقدیر گفت: در درجه اول باید بگویم که من بدون گیتار فلجم. اواخر دوره قبل با ناصر فرهودی کار کردم و با او قطعه هایی مثل «شام غریبان» را ساختیم.

وی ادامه داد: من اول فکر کردم که این جایزه را من بردم و تعجب کردم که چرا من باید این جایزه را ببرم؟ من که کاری نکردم! و لیاقت این را هم که در ردیف اول بنشینم ندارم و هنوز خیلی مانده تا در صف جلو حضور داشته باشم.

خدا را همیشه به یاد داشته باشید

حبیب خاطرنشان ساخت: پس از شش سال سکوت خوشحالم که در این جا فرصت صحبت کردن پیدا کرده ام. در پایان برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم و توصیه می کنم که خداوند را همیشه به یاد داشته باشید.

حبیب در جشن موسیقی ما
حبیب در جشن موسیقی ما
حبیب در جشن موسیقی ما

حبیب در جشن موسیقی ما