1

بعد از کمال تبریزی⇐مدیر شبکه ۳ هم عدم پخش «سرزمین کهن/مادری» را به مشکلات فنی ربط داد⇐هیچ ممیزی به کار وارد نشده

سینماروزان: «سرزمین کهن» اول بار بهمن ۹۲ روی آنتن رفت اما فقط بعد از پخش چهار قسمت و به دلیل اعتراضات صورت گرفته از سوی قوم بختیاری به برخی دیالوگهای سریال، پخش سریال متوقف شد تا دو هفته گذشته که بعد از حدود سه سال، درباره پخش مجدد این سریال با تغییر نام به «سرزمین مادری» از ۱۴ مهرماه اطلاع رسانی شد اما سریال در موعد موردنظر روی آنتن نرفت تا کلی سوال درباره عدم صدور مجوز پخش مطرح شود.

به گزارش سینماروزان کمال تبریزی کارگردان مجموعه عدم پخش آن را به آماده نبودن تیتراژ و مشکلات فنی ربط داد؛(اینجا را بخوانید) نکته‌ای که حالا مدیر شبکه سوم سیما هم آن را تأیید کرده است.

علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه با تأکید بر مشکلات فنی سریال به «شرق» گفت: سریال «سرزمین مادری» همچنان با مشکلات فنی مواجه است که قطعا تا هفت، هشت روز دیگر برطرف خواهد شد و قطعا این هفته یا هفته آینده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و جز این موضوع مشکل دیگری برای پخش این مجموعه وجود ندارد.


او با اشاره به اینکه هیچ ممیزی به کار وارد نشده افزود: این سریال برای پخش با هیچ مشکل ممیزی‌اي روبه‌رو نیست و نظارت روی مجموعه پیش از این در زمان تولید انجام شده است و دلیل عدم پخش مجموعه مشکل ممیزی یا سانسور نیست.