1

بعد از شنیده‌های مرتبط با خرید میلیاردی رایت ویدیویی «گشت۲» توسط حوزه هنری⇐حالا «کیهان» خبر داده «گشت۲» در سینماهای حوزه هنری هم به نمایش درخواهد آمد

سینماروزان: در حالی که کشیده شدن بحث فیلم «گشت2» به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شائبه هایی را ایجاد کرده است درباره توقیف این فیلم اما «کیهان» امروز خبر داده است که نه تنها فیلم اکران خواهد شد بلکه حوزه هنری هم فیلم را اکران خواهد کرد و حتی سرگروه این فیلم هم سینما استقلال از سینماهای شناخته شده حوزه هنری است.

به  گزارش سینماروزان «کیهان» در حالی خبر اکران «گشت2» در گروه استقلال و با سینماهای حوزه را طرح کرده است که پیشتر هم شنیده هایی طرح شده بود درباره خرید رایت ویدیویی «گشت2» با رقم میلیاردی توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری!
متن خبر «کیهان» بخوانید:
حوزه هنری فیلم «گشت ارشاد 2» را که اثری سطحی ارزیابی می‌شود نمایش خواهد داد. حوزه هنری فیلم «گشت ارشاد2» را در گروه استقلال، به نمایش درخواهد آورد. برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، نسبت به دیالوگ‌های فیلم یاد شده نظر منفی دارند. «گشت ارشاد 2 » را دفتر هدایت فیلم که قبلا چند کار توقیفی مانند «صد سال به این سالها» را آماده کرده بود، پخش خواهد کرد. با توجه به اینکه محسن مومنی شریف-که یکی از نویسندگان متعهد و انقلابی است – اکنون مدیریت حوزه هنری را بر عهده دارد، پخش فیلمی چون فیلم یاد شده، دور از انتظار می‌نماید!