1

بعد از شفاف‌سازی درباره دستمزد دبیر جشنواره اصلی فجر⇐حالا وقتش است که دستمزد دبیران جشنواره‌های کودک، بین‌الملل فجر، سینماحقیقت، فیلم کوتاه و… هم اعلام شود

سینماروزان: بعد از خبرسازی دروغین یک رسانه افراطی درباره دستمزد دبیر جشنواره اصلی فجر در نهایت سازمان سینمایی به شفاف سازی درباره رقم دستمزد دبیر جشنواره اصلی فجر پرداخت و مشخص گردید ابراهیم داروغه‌زاده برای دبیری جشنواره سی و ششم فجر دستمزد جداگانه ای نگرفته و با همان دستمزد معاونت نظارت، جشنواره را اداره کرده است؛ این همان جشنواره ای بود که نزدیک به 1.5میلیارد هم بلیت فروشی مردمی داشت.

حالا بعد از شفاف سازی دستمزد دبیر جشنواره اصلی فجر، وقتش است که دستمزد دبیران دیگر جشنواره هایی که آبشخور دولتی دارند اعلام شود. از جمله این جشنواره ها جشنواره کودک است که مطابق با اعلام برگزارکنندگان 6میلیاردی بودجه برگزاری داشته است.

بخش بین الملل فجر که در سالهای اخیر با بودجه جداگانه ای که 8 میلیارد را رد کرده برگزار میشود دیگر جشنواره ایست که باید دستمزد دبیرش شفاف سازی شود.

جشنواره سینماحقیقت که ویژه آثار مستند است و البته آخرین دوره اش به خاطر توزیع اغلب جوایز میان آثار ارگانی با نقد مواجه شد سومین جشنواره ای است که مخاطبان منتظر شنیدن رقم دستمزد دبیرش هستند.

به دنبال آن باید دستمزد دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران و دیگر جشنواره هایی که آبشخور دولتی دارند هم شفاف سازی شود.