1

بعد از سانسور داعش در “دراکولا”ی عطاران⇐ رامبد و جناب خان به سراغ داعش می‌روند

سینماژورنال: رامبد جوان که یک فیلم جنایی آماده اکران به نام “نگار” دارد قصد تولید اثری سینمایی با حضور عروسک “جناب خان” دارد.

به گزارش سینماژورنال این فیلمنامه «رامبد و جناب خان» نام دارد که در حال نگارش است و در بخشی از آن پای داعش هم وسط می‌آید.

 این بازیگر و کارگردان در این باره به “خبرآنلاین” گفت: همیشه به این فکر کرده‌ایم که من و جناب خان یک فیلم سینمایی با هم کار کنیم. حتی یک سناریو هم در حال نوشته شدن است. فیلمنامه، ماجرای من و جناب خان است و به نظرم  موقعیت درخشانی در درام و شخصیت پردازی ست. به‌خصوص در جهان امروز از آن قصه‌ها خواهد شد که به نظرم خیلی می‌تواند تکان‌دهنده باشد، چون همه‌چیز در آن وجود دارد.
وی ادامه داد: داعش می‌آید وسط، بحث جنگ می‌آید وسط، صلح هم هست. در کل ابعاد خیلی جذابیت دارد. در حال حاضر سناریوی آن در حال طراحی و نگارش است اما برنامه‌ریزی دقیقی برای شروع این اثر سینمایی نداریم.
سانسور “دراکولا”ی عطاران به خاطر داعش

به گزارش سینماژورنال پیش از این رضا عطاران هم در سومین فیلم بلند خود “دراکولا” به شوخی سکانسهای مرتبط با داعش را گنجانده بود. با این حال این سکانسها کاملا از فیلم حذف شد و اداره نظارت اجازه نداد این بخش در نسخه اکران شده وجود داشته باشد.(اینجا را بخوانید)

حال باید منتظر ماند و دید عاقبت فیلم «رامبد و جناب خان» چه می شود. آیا این فیلم بعد از ساخت به دلیل استفاده از مفاهیمی مرتبط با داعش سانسور نخواهد شد.