1

بعد از جدایی از معاونت نظارت ⇐طباطبایی‌نژاد، دو حکم تازه گرفت؛ یکی برای دبیری فجر و دیگری هم برای مشاوره دادن به رییس سینما!!

سینماروزان: در حالی که شنیده‌هایی جدی وجود دارد درباره جدایی محمدمهدی طباطبایی‌نژاد از معاونت نظارت ارشاد سازمان سینمایی، حسین انتظامی وی را به عنوان دبیر جشنواره سی و نهم فجر منصوب کرد.

به گزارش سینماروزان در حکم انتظامی برای دبیری طباطبایی‌نژاد بر فجر از تلاشهای او در معاونت نظارت قدردانی شده ولی درباره آینده معاونت نظارت، چیزی نیامده؛ با این حال حکم دوم طباطبایی‌نژاد به‌عنوان مشاور رییس سازمان سینمایی بر شائبه‌های جدایی او از  معاونت نظارت سازمان صحه می‌گذارد.

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد آقازاده حجت الاسلام سیدنورالله طباطبائی نژاد است که اولین نماینده شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی بود و در حادثه تروریستی هفت تیر۶۰ به شهادت رسید.

متن حکم انتظامی برای طباطبایی‌نژاد را بخوانید:

ضمن قدردانی از تلاش های موفق و ارزشمندتان در معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان و تعامل شایسته با سینماگران، بدینوسیله به دبیری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منصوب می شوید.

امیدوارم با استعانت از درگاه احدیت و با همکاری فعالان سینمایی کشور که نقش اصلی در پیشبرد و تحقق اهداف فرهنگی، هنری در حوزه سینما را به عهده دارند زمینه اجرای ایده های نو و خلاقانه را بویژه در شرایط زیست کرونایی فراهم سازید و در انجام وظایف محوله موید باشید.