1

بعد از انصراف گلزار(؟) و احسان کرمی⇐کلیشه ماند، اسپانسر سه رقمی و دعوت مکرر به بازی “هوپ”!

سینماروزان: انتشار خبر حضور گلزار در برنامه یلدای شبکه 5 با دریافت هدیه ای هنگفت و متعاقب آن گلایه یک رسانه اصولگرا از تناقضات رفتاری دست اندرکاران تولید این برنامه که تلویزیون را تمسخر کرده و در عین حال از تلویزیون کار می گیرند، از یک طرف به انصراف یا شاید هم مخالفت مدیران رسانه ملی به حضور گلزار در این برنامه منجر شد و از طرف دیگر سبب ساز آن شد که احسان کرمی نیز از اجرای این برنامه انصراف دهد.

به گزارش سینماروزان استعفای کرمی سبب ساز آن شد که هیراد حاتمی در کنار مژده لواسانی اجرای برنامه را برعهده گیرد.

برنامه ای پر از بازیگران مشتاق برای حضور در برنامه های تلویزیونی از بهنوش بختیاری تا سیاوش خیرابی و پوریا پورسرخ و شبنم قلی خانی و البته پر از گفتارهایی کلیشه ای در باب اهمیت دور هم بودن در شب یلدا!!

البته آیتمهای تولیدی با اکبر عبدی و محمدعلی کشاورز هم برای برنامه ضبط شده بود اما این آیتمها هم آن قدر خالی از تازگی بودند که نتوانستند یخ برنامه را آب کنند.

از آن سو جای جای برنامه هم پر شده بود از تبلیغ برای اسپانسر برنامه و حتی در بخشی از برنامه نماینده این اسپانسر هم به استودیو آمد و دیگر عیان تر از قبل به تبلیغ اسپانسر و دعوت مخاطبان برای شرکت در بازی مخصوص این اسپانسر “هوپ” پرداخت تا حجت را بر همگان تمام کند اگر برنامه ای تولید شده به مدد این اسپانسر سه رقمی است!!!