1

بشتابید!بشتابید!"شهرزاد" روزی ۵۰ هزارتومان جایزه می دهد!+عکس

سینماژورنال: سیستم تبلیفاتی سریال “شهرزاد” که با ارائه رایگان قسمت اول “برکینگ بد” به همراه قسمت اول سریال آغاز شده بود به جاهای جالبتری رسیده است.

به گزارش سینماژورنال بعد از اهدای رایگان “برکینگ بد” این اعطای هزار جایزه صد هزار تومانی بدون قرعه کشی بود که روی جلد قسمت اول خودنمایی می کرد.

به تازگی نیز بنا شده هر روز یکی از اعضای کانال خبری این سریال با قرعه کشی، 50 هزار تومان جایزه بگیرد!!!

این هدایای تبلیغی هرچند در ظاهر راهکاری است برای جلب توجه مخاطبان به سریال اما در باطن این پیام را دارد که همچنان حتی آنها که در تولیدات خود دم از فرهنگ سازی می زنند هم وقتی به تشویق می رسند اولین چیزی که به ذهن شان می رسند تمرکز بر وجوه نقدی است.

از فلان مارک چای انتظار نمی رود اما از حسن فتحی چرا…

انگاری وضعیت اقتصادی نابسامان بخشهایی از جامعه سبب ساز آن شده که هر کس به نوبه خود از این درد در جهت تبلیغ کالای خود سود جوید.

از فلان مارک چای گرفته تا بهمان برند تولید محصولات بهداشتی و آن شرکت تولید نوشیدنی همه و همه سعی می کنند این جوایز نقدی را عاملی کنند برای تشویق مشتریان به سمت خرید محصول.

البته آنها حق را به خود می دهند چون سروکارشان با جسم مخاطبان است. اما آنها که ادعای ارتقای فرهنگ را دارند چه؟
حق داریم از آنها که با روح مخاطبان سروکار دارند انتظار بیشتری داشته باشیم و البته فکر می کنیم حسن فتحی به واسطه مجموعه هایی چون “میوه ممنوعه” و “مدار صفر درجه” آن قدر اعتبار داشته باشد که نیازی به این نوع تبلیغات نباشد.

آگهی جایزه 50 هزار تومانی "شهرزاد"
آگهی جایزه 50 هزار تومانی “شهرزاد”