1

برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه سینما با حذف آشکار پانزده صنف مختلف؟!+فهرست کامل کاندیداهای حاضر در انتخابات

سینماروزان: در آستانه برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه سینما، فهرست کاندیداهای حاضر در انتخابات در حالی به دست سینماروزان رسیده که آشکارا پانزده صنف مختلف از فهرست کاندیداتوری حذف شده‌اند.

به گزارش سینماروزان در میان صنوف محذوفه، صنوفی کلیدی همچون تهیه‌کنندگان، فیلمبرداران، تدوینگران، آهنگسازان، چهره‌پردازان، جلوه‌های ویژه و دوبلورها به چشم می‌خورد.

دلیل اصلی حذف این پانزده صنف، عدم ثبت در وزارت کار و نداشتن شناسه قانونی عنوان شده در حالی که صنف کارگردانان که آن هم هنوز شناسه قانونی ندارد، برای حضور در انتخابات کاندیدا دارد؛ آن هم بعد از اعتراضات شدید سه عضو مرکزی کانون کارگردانان به حذف بیش از سیصد کارگردان از صنف به بهانه کارگری کردن!!

…و اما فهرست کاندیداهای هیات مدیره

آتیلا پسیانی(بازیگران)، محمدرضا نیلی(بدلکاران)، بهمن اردلان(صنف صدا)، روانبخش صادقی(انیمیشن‌سازان)، علی نیک‌رفتار(عکاسان)، علی قائم‌مقامی(مدیران تولید)، پژمان مظاهری‌پور(کارگردانان مستند)، علیرضا نجف‌زاده(دستیاران)، امیرشهاب رضویان(کوتاه‌سازان)، مرتضی شایسته(پخش‌کنندگان)، مرتضی رزاق‌کریمی(تهیه‌کنندگان مستند)، محمدعلی نجفی(کارگردانان) و علی حسینی نقیبی(فیلمنامه نویسان) کاندیدای عضویت در هیات مدیره هستند.

کامران ملکی(منتقدان) و مسعود شرفی‌کیا(مدیران تدارکات) کاندیدای بازرسی هیات مدیره هستند.

 

فهرست کاندیداهای حاضر در انتخابات هیات مدیره خانه سینما(مرداد۹۹)
فهرست کاندیداهای حاضر در انتخابات هیات مدیره خانه سینما(مرداد۹۹)