1

بروز شبهاتی عجیب در ماجرای «سلفی با مشایخی در بیمارستان»⇐کوروش تهامی: به توصیه مدیر برنامه‌شان عکس انداختیم/حدیث فولادوند: همراهان مشایخی خواستند که عکس را منتشر کنیم

سینماروزان: انتشار تصاویر خوش و خندان برخی چهره ها در کنار جمشید مشایخی که با حالی نزار در بیمارستان بستری است موجی از انتقادات را به دنبال داشت. این چهره ها که از محمود واعظی رییس نهاد ریاست جمهوری تا بازیگرانی نظیر جمشید هاشم پور، فاطمه گودرزی، امین حیایی و برخی هنروران آویزان به چهره‌ها را دربرمی‌گیرد با این پرسش مخاطبان مواجهند که چرا عیادت را مجالی کرده اند برای خودنمایی؟

هرچند بسیاری از حاضران در سلفی با مشایخی، پاسخی صریح به چرایی این ماجرا نداده اند اما دو بازیگر به نامهای کوروش تهامی و حدیث فولادوند شبهاتی عجیب را در این باره مطرح کرده اند و مدعی شده اند از آنها خواسته شده عکس بیندازند در حالی که سام مشایخی نوه جمشید از ناراحتی خود نسبت به انتشار چنین تصاویری گفته است.

کوروش تهامی با ردّ خودخواسته بودن سلفی با مشایخی به «شهروند» گفت: به توصیه مدیر برنامه ایشان عکس را گرفتیم. به ما گفتند استاد مثل همه کسانی که در بستر بیماری هستند، احساس می‌کنند چرا کم به عیادتشان می‌روند. حالا نمی‌دانم استاد خودشان این حرف را زده بودند یا خیر، اما مسأله این است که به ما گفتند عکس بگیریم وگرنه خودم مخالف بودم. بعد هم خواستم عکس را از روی صفحه‌ام بردارم. با سام مشایخی تماس گرفتم اما از من خواهش کردند که عکس را برندارم و حتی گفتند که بعد از انتشار عکس‌ها و عیادت دیگر هنرمندان ایشان روحیه گرفته‌اند.

حدیث فولادوند هم بیان داشت: دلایل خودم را دارم. تا الان هر چقدر که قضاوت کرده‌اند همان قدر هم قضاوت کنند، البته که از قضاوت‌ها ناراحت می‌شوم اما  نه تنها من بلکه تمام آدم‌هایی که حضور داشتند، آدم‌هایی نبودیم که بخواهیم عکس بگیریم و این اتفاق‌ها را به وجود بیاوریم. همراهان استاد مشایخی از ما خواستند که عکس را منتشر کنیم تا همکاران برای عیادت و روحیه دادن به ایشان  بیایند. کسانی که فالوور من هستند می‌دانند اصلا عادت ندارم وقتی جایی می‌روم عکس‌هایش را منتشر و خودم را مطرح کنم. ما در آنجا گوشی‌هایمان را هم از کیفمان در نیاوردیم، چه برسد به اینکه بخواهیم سلفی بگیریم. چون اصلا عکس سلفی نبود و یکی از همراهان استاد عکس را از ما گرفت.