1

برنامه رمضانی شبکه دو با حضور خواننده‌ای که در “من و تو” حاضر شده بود

سینماژورنال: سالار عقیلی خواننده ای که 5 ماه قبل و با حضور در شبکه ماهواره ای “من و تو” به شدت حاشیه ساز شده بود(اینجا را بخوانید) امشب روی آنتن زنده رسانه ملی می رود.

به گزارش سینماژورنال سالار عقیلی پنجشنبه شب به شبکه دو می رود و در برنامه “شیدایی” حاضر خواهد شد. او در این برنامه و به صورت زنده برخی از آثارش را اجرا می کند.

حضور سالار عقیلی در شبکه دوم در حالی صورت می گیرد که حضور 5 ماه قبلش در شبکه “من و تو” انتقادات فراوانی را به وی موجب شد. فارغ از برخی رسانه های اصولگرا که این حضور را نقد کرده بودند سیروان خسروی نیز  از سیاست یک بام و دوهوایی که در برخورد با هنرمندانی که خود یا آثارشان از شبکه های ماهواره ای روی آنتن می رود، وجود دارد گلایه کردند.(اینجا را بخوانید)

سالار عقیلی در پاسخ به این انتقادات نامه ای را برای یکی از خبرگزاریها فرستاد و هدفش از حضور در آن شبکه ماهواره ای را صرفا ترویج هنر ایرانی دانست.(اینجا را بخوانید)

از آن سو حسین نوش آبادی سخنگوی ارشاد هم این خواننده را دارای جایگاهی متفاوت با دیگر خوانندگان دانسته و بیان داشته بود: سالار عقیلی با دیگران متفاوت است. شرایط و نوع تعامل او با مسئولان و مدیران و دلبستگی‌اش به نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نبوده و نیست و صدای ایشان را می‌توان در بسیاری از سریال‌های تاریخی شنید. او در این میان غفلتی کرد و آن هم به خاطر اینکه ماهیت آن شبکه را نمی‌دانست و بعد از حضورش در آن، متوجه شد که نباید در آن شرکت می‌کرده و بعد از آن هم پیامی داد و از این بابت عذرخوهی کرد.(اینجا را بخوانید)