1

برنامه تازه کارگردان “قلاده‌های طلا”؛ ساخت سریال ۵۰ قسمتی برای شبکه خانگی!

سینماژورنال: بعد از کارگردانانی نظیر حسن فتحی، داوود میرباقری، محمدحسین لطیفی و مهران مدیری حالا ابوالقاسم طالبی تازه ترین چهره ای است که برای کار در شبکه خانگی ابراز علاقه کرده است.

به گزارش سینماژورنال ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سیاسی “قلاده های طلا” که یک فیلم تاریخی به نام “یتیم خانه ایران” را آماده اکران دارد قصد دارد سریالی 50 قسمتی(!) را برای شبکه خانگی بسازد.

طالبی با اشاره به برنامه اش برای ساخت این سریال به “سینماسینما” گفت: نزدیک به چند هفته است که تصمیم گرفتم که سریالی برای شبکه نمایش خانگی تولید کنم و برای اولین بار است که در خصوص این اتفاق مصاحبه می‌کنم.

وی ادامه داد: موضوع و مضمون این سریال درونمایه اجتماعی دارد و به روابط انسان های معاصر در جامعه امروزی می پردازد. مدتی است که کار پژوهش و نگارش این اثر را آغاز کردم و در حال حاضر تحقیقات و پژوهش ها ادامه دارد. من عادت دارم که قبل از نگارش هر فیلمنامه در خصوص آن موضوع یا مضمون تحقیق کنم تا مصداق های واقعی آن را در جامعه پیدا کنم و بعد از آن کار را کلید بزنم.

کارگردان فیلم «دست های خالی» در تکمیل حرف هایش گفت: بعد از اتمام نگارش فیلمنامه، پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.

طالبی در خصوص بازیگرانی که در این سریال قرار است ایفای نقش کنند، عنوان کرد: در حال حاضر با هیچ یک از بازیگران سینمای ایران وارد مذاکره نشده ام و تمرکر ام بر روی سناریو است، برای هر نقش گزینه هایی در نظر می‌گیرم اما این بدان معنا نیست که قطعا با شخص خاصی در این زمینه صحبت کرده باشم.

کارگردان فیلم «دستهای خالی» در خصوص این که این سریال در چند قسمت قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود، گفت: فعلا نمی توان با قطعیت بگویم که این سریال در چند قسمت قرار است تولید شود اما چیزی که خودم مد نظرم است، می خواهم در ۵۰ قسمت سریال را به پایان برسانم.