1

برخلاف شایعات کرونایی، سینماهای تهران با رعایت موازین بهداشتی، باز هستند…

سینماروزان/کیوان بهارلویی: با وجود ورود به پیک تازه کرونا و قرمز شدن پایتخت ولی ستاد کرونا همچنان دستوری مبنی بر تعطیلی سینماهای پایتخت نداده و سینماها همچنان فعالند.

به گزارش سینماروزان مروری بر بلیت‌فروشی اینترنتی سینماهای پایتخت حاکیست که هم برای روز شنبه و هم روز یکشنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه، پردیس‌های مختلف از آزادی متعلق به حوزه تا ملت منسوب به شهرداری تا پردیسهایی مثل کوروش و ایران‌مال و… مشغول ادامه فعالیت هستند.

با توجه به رعایت فاصله‌گذاری و عمل به پروتکل‌های بهداشتی در سالنهای سینما اینکه سینماها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، تمهیدی منطقی است به خصوص که تعطیلی گاه و بیگاه سینماها در یک سال و نیم اخیر، ضررهای جبران‌ناپذیری را به اقتصاد فعالان سینما وارد کرده است.

ابتدای سال بود که با قرار گرفتن سالن‌های سینما در مشاغل گروه دوی کرونایی مقرر شد سینماها بتوانند در وضعیت نارنجی هم ادامه فعالیت دهند و حالا با عدم ممانعت از فعالیت سینماها در وضعیت قرمز می‌توان امید داشت به اینکه بالاخره ستاد کرونا، سالنهای سینما را به‌عنوان محیطی بهداشتی پذیرفته است.

سینماها در دوره جدید اکران خود کمدی “دینامیت” را روی پرده دارند که در دو روز ابتدایی بیش از ۳۰۰ میلیون فروخته و اگر جلوی سکته مجدد فعالیت سینماها گرفته شود، نویدی است برای بازگشت رونقی نسبی به گیشه‌ها‌.

امتداد بلیت فروشی سینماها برای شنبه و یکشنبه
امتداد بلیت فروشی سینماها برای شنبه و یکشنبه