1

برادرزاده بهروز وثوقی در تهران چه می‌کند؟ ماجرای همکاری او با گلزار چیست؟+عکس

سینماژورنال: بسیاری نام خانوادگی “وثوقی” را به واسطه بازیگرانی همچون بهروز و چنگیز می شناسند که در سینما فعالیت داشته اند.

به گزارش سینماژورنال اما این دو بازیگر برادرزاده‌ای به نام بابک هم دارند که نامش به عنوان طراح لباس ثبت شده است.

بابک وثوقی یک طراح لباس است و 15 سال پیش کارش را در آمریکا شروع کرده است. او ابتدا برندی به نام “بابک وثوقی” را طراحی کرده و روزهای اول طرحهایش را فقط روی تی شرت می‌زده است. خودش در این باره به “تماشاگران امروز” گفته است: می گویند بعضیها کارشان را از فروش پشت صندوق عقب ماشین شان شروع می کنند. من هم شبیه آنها هستم. در شروع لباسهایم را به دوست و آشنا می فروختم.

وی ادامه می دهد: تی شرتهایم را در یکی از مغازه های لس آنجلس می فروختند. بعد از یکی دو ماه، چهار پنج سلبریتی لباسهای مرا پوشیدند و چند خواننده و هنرپیشه معروف با تی شرهای من در برنامه شان ظاهر شدند اما نه مرا می شناختند و نه برندم را و فقط از فروشگاهی خرید می کردند که تی شرت مرا می فروخت.

بابک وثوقی می افزاید: یک ماه که گذشت 40 تا 50 هنرپیشه معروف این تی شرت را پوشیدند. یکی از آنها یک ساعت در برنامه اپرا وینفری نشسته بود و لباسی که من طراحی کردم تنش بود.

خلق برند دوم و آشنایی با گلزار

این چنین می شود که بابک وثوقی به مارکت پوشاک آمریکا معرفی می شود و بعد از تی شرت، طراحی ژاکت، پیراهن، شلوار و نقره جات را هم در دستور کار قرار می دهد. وی مدتی بعد برند دومش با نام “یونیتی” را هم خلق کرد.

بابک وثوقی دو سال قبل به ایران آمد و حین حضور در ایران با برخی از سلبریتی های سینما و ورزش آشنا شد. از جمله این سلبریتی ها محمدرضا گلزار است. بابک درباره گلزار می گوید: قرار بود با هم کار کنیم ولی خوشبختانه یا متأسفانه سر رضا در سینما شلوغ شد و سفرهای طولانی رفت و نشد کارمان را ادامه دهیم.

وی ادامه می دهد: ما برنامه مان را به بعد موکول کرده ایم. دوستی خوبی با هم داریم و در تماس هستیم. من حتی طرحهای اولیه را هم زده ام و خودم کلاه و لباسهایش را می پوشم.

محمدرضا گلزار و بابک وثوقی
محمدرضا گلزار و بابک وثوقی

به واسطه گلزار با صمد نیکخواه بهرامی آشنا شدم

جالب اینجاست که بابک وثوقی به واسطه گلزار با صمد نیکخواه بهرامی بسکتبالیست ایرانی آشنا شده است و برای او هم تی شرت طراحی کرده است. بابک در این باره می‌گوید: گلزار مرا به صمد معرفی کرد. صمد قدش بلند بود و تی شرتهای بلندی که من طراحی کرده بودم به دردش می‌خورد. دو سال پیش که به ایران آمدم تی شرت بلند اینجا پیدا نمی شد. صمد از تی شرتهای من خوشش آمد و بعد بیشتر آشنا شدیم.

وثوقی ادامه می دهد: یک روز صمد به من زنگ زد و گفت یک برند دارم که برای تیمهای بسکتبال لباس طراحی می کنیم. از من خواسته بود که طراح لباسها باشم و بعد از چند ایمیل و تلفن تصمیم گرفتیم کار را با هم شروع کنیم.

امیدوارم یک روزی برای تیم ملی لباس طراحی کنم

بابک وثوقی درباره آرزویش می‌گوید: می‌خواهم یک روزی برای تیمهای ملی ایران لباس طراحی کنم. در بازیهای المپیک و جهانی وقتی لباس تیمهای ملی را می بینم می‌گویم اگر این کار می‌شد تیم لباس بهتری داشت و امیدوارم یک روزی این کار را انجام دهم.

بابک وثوقی
بابک وثوقی