1

برادران اوج! اگر الگوریتم اکران آنلاین “خروج” واقعا موفق و سودآور بوده هرچه‌زودتر مابقی فیلمهای‌تان را روانه اینترنت کنید!

 

سینماروزان: کاملا قابل پیش‌بینی بود که ارگان تولیدکننده “خروج”حاتمی‌کیا که نومید از نمایش در سینماها، فیلم را روانه اکران آنلاین کرده بلافاصله بعد از قاچاق فیلم، به آماردهی پیرامون اقبال بالای بازدیدکنندگان-حتی با بلیت ۱۲هزار تومانی-بپردازد.

این نوع آماردهی که یادآور آمار میزان مخاطبانی است که مدیران تلویزیون از سریالهای خود ارائه می‌دهند می‌تواند کمک‌حال احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری-رسانه‌ای اوج در برهه پیش‌رو باشد که از زیربار انتقادات مرتبط با چرایی اکران آنلاین -بدون فراهم آوردن زمینه‌ای محافظت‌شده برای جلوگیری از قاچاق- برهد ولی گویا رییس اوج و مشاوران و مدیرانش به عواقب این آماردهی‌ها توجهی ندارند.

اصلی‌ترین عاقبت آماردهی بالایی که اوج از سوددهی آنلاین “خروج” ارائه داده، این است که سایر فیلمهای اوج هم باید مستقیما روانه اکران آنلاین شوند.

اگر گردانندگان اوج آن قدر توانمندند که در اوج قاچاق مجازی میتوانند در کمتر از یک هفته، یک میلیارد از “خروج” بکشند حتما قادرند که لااقل هفته‌ای نیم میلیارد از فیلمهایی نظیر “روز بلوا”، “لباس شخصی”، “آبادان یازده شصت”، “کیک زرد” و “کارو” و… بیرون بکشند.

به خصوص که برخلاف اکران در سینماها، اکران آنلاین نه سقف زمانی دارد و نه حفظ کف فروش در سرگروه و به این ترتیب گردانندگان اوج می‌توانند خیلی زود و بی‌کمترین هزینه جانبی به پول برسند.
پس برادران اوج بشتابید که تا واکسن کرونا یافت نشده و همچنان سینماها بسته‌اند، سودآوری آنلاین آثارتان را به نظاره بنشینید.