1

#بدون_قرار_قبلی ؛ گزینه ایرانی اسکار؟

سینماروزان: ️پس از دریافت جایزه جشنواره مسکو توسط فیلم بدون قرار قبلی که در داخل با پخش #تصویرشهر مورد توجه قرار گرفته، این فیلم آماده اکران در آمریکای شمالی می‌شود و همین امر شانس آن را برای معرفی به اسکار بیشتر می‌کند.

️ #محمود_بابایی تهیه‌کننده بدون قرار قبلی به خبرگزاری مهر گفت: برنامه‌ریزی مفصلی برای پخش جهانی فیلم خواهیم داشت و برای اکران فیلم در آمریکای شمالی هم برنامه‌ریزی داریم.

️بابایی ادامه داد: با توجه به اقبال مخاطبان در جشنواره مسکو و بازخوردی که از مخاطبان روسیه گرفته‌ایم، مصمم‌تر شده‌ایم که برای اکران فیلم در روسیه و دیگر کشورهای اروپایی برنامه‌ریزی داشته باشیم. این فیلم تمام ویژگی‌های لازم برای معرفی به آکادمی اسکار را دارد. ما برای پخش جهانی فیلم برنامه‌ریزی داریم و جشنواره مسکو هم اولین حضور جشنواره‌ای ما محسوب می‌شود. این شروع حضورهای جهانی ما است و برای ادامه این مسیر برنامه‌های مختلفی داریم و بر این اساس «بدون قرار قبلی» قابلیت رقابت در اسکار را هم دارد.

بابایی افزود: در شرایطی که برخی کشورها به‌دنبال معرفی فیلم پرحاشیه دیگری به آکادمی اسکار هستند، بهتر است که ما فیلمی با نگاهی درست نسبت به جایگاه امام رضا (ع) را به نمایندگی از سینمای ایران معرفی کنیم.

وی افزود: لازم است در این زمینه نگاه منفعلانه نداشته باشیم و به‌دنبال تبیین نگاه از طریق معرفی یک نماینده مناسب باشیم.

بابایی گفت: «بدون قرار قبلی» بر شرایط و قوانین آکادمی اسکار منطبق است ضمن اینکه در اولین حضور جهانی خود وارد جشنواره مسکو شد و جایزه بزرگ بهترین فیلم و بهترین بازیگری زن را هم گرفت. از همین منظر معتقدم فیلم همه شرایط لازم را دارد و حیف است که در این شرایط و هیاهوهای اخیر این فیلم را نادیده بگیریم.

فیلم بدون قرار قبلی؛ گزینه ایرانی اسکار؟
فیلم بدون قرار قبلی؛ گزینه ایرانی اسکار؟