1

بدون رونمایی از شناسه کانون کارگردانان⇐نجفی چگونه رییس هیات مدیره خانه سینما شد؟؟

سینماروزان: در نخستین نشست پانزدهمین هیات مدیره خانه سینما درحالی محمدعلی نجفی به‌عنوان رییس انتخاب شده که هنوز از شناسه ملی صنف کارگردانان که نجفی نماینده آن بوده، رونمایی نشده است!!

به گزارش سینماروزان به هنگام برگزاری انتخابات هیات مدیره بیش از ده صنف به خاطر نداشتن شناسه ملی از حضور در انتخابات جاماندند ولی صنف کارگردانان که هنوز شناسه‌اش رونمایی نشده در انتخابات شرکت کرد و محمدعلی نجفی را به هیات رییسه فرستاد‌.

متعاقب برگزاری انتخابات، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه منابع سازمان بر لزوم ارائه شناسه برای حضور در انتخابات تاکید کرده و وعده داده بود راستی‌آزمایی انتخابات بعد از بررسی اسناد انتخابات اعلام خواهد شد ولی…

ولی حالا بدون آن که نظر معاون توسعه سازمان درباره صحت انتخابات، رسانه‌ای شود، انتخابات داخلی هیات رییسه خانه برگزار شده و نجفی رییس شده، علیرضا نجف‌زاده به عنوان نایب رییس، روانبخش صادقی به عنوان دبیر و علی قائم مقامی به عنوان سخنگوی هیات مدیره خانه سینما برگزیده شدند.

اینکه بالاخره شناسه کانون کارگردانان چه زمانی صادر شده و چرا از این شناسه رونمایی نمی‌شود مشخص نیست؟؟؟ بالاخره کانون کارگردانان حین برگزاری انتخابات، شناسه داشته یا نه و اگر شناسه موجود است چرا اسناد مرتبط با آن منتشر نمی‌گردد؟؟