1

بدلِ جِم از راه رسید!؟+عکس

سینماروزان: مدت‌ها بعد از فروکش کردن تب مهاجرت بازیگران وطنی به ترکیه و همکاری با جم، حالا سروکله شبکه‌ای دیگر پیدا شده که مشغول همکاری با بازیگران ایرانی است.

به گزارش سینماروزان این شبکه ماهواره‌ای تازه متعلق است به گروهی با نام داماک که تمرکزش بر ارائه و فروش املاک در دوبی است.

شبکه ماهواره‌ای داماک اخیرا به غیر از پخش تیزرهای تبلیغاتی با حضور برخی چهره‌های سینما و تلویزیون و ورزش ایران، اقدام به راه اندازی تاک‌شویی با حضور چهره‌های وطنی کرده‌.

در این تاک‌شوها که از منظر تولید، دم‌دستی و سهل‌الوصول به نظر می‌رسند در کنار گفتگو با یک چهره وطنی، از او درباره خوبی‌های دوبی و مزایای زندگی در این کشور، می‌پرسند و چهره‌ها نیز -در اقدامی لابد از قبل هماهنگ شده؟- جز به نیکی از دوبی یاد نمی‌کنند.

گستره چهره‌هایی که در این شبکه ماهواره‌ای دیده شده‌اند متنوع است و از پیام صادقیان فوتبالیست سابق پرسپولیس تا بازيگراني مختلف مثل لاله اسکندری، امیر نوری، رضا بنفشه‌خواه، فلور نظری، مهوش وقاری، پوراندخت مهیمن و بسیاری دیگر را دربرمی‌گیرد…

مالک شرکت داماک- که مدعی بزرگ‌ترین بودن در حوزه ساخت و ساز و املاک در حوزه خلیج فارس دارد- یک میلیاردر اماراتی به نام حسین سجوانی است که شراکتی هم با دونالد ترامپ داشته!

معلوم است که گرفتاری‌های اقتصادی و افزایش بیکاری پساکرونایی می‌تواند مهمترین دلیل سوق دادن چهره‌های وطنی به سمت همکاری با این شبکه باشد و
آنچه هدف این شبکه است ترغیب ایرانیان به خرید ملک در دوبی.

آینده همکاری چهره‌های وطنی با این شبکه به کجا ختم خواهد شد؟ تجربه، نشان داده، چنین ساختارهایی همچون تب تندی هستند که زود، عرق می‌کنند…

بدل جم در دوبی؟
بدل جم در دوبی؟