1

بدعتی تازه در شورای صنفی نمایش⇐اکران فیلم «شکلاتی»- متعلق به اخوی منوچهر محمدی- بدون اعلان رسمی سخنگوی شورا(!) و با استفاده از سرگروه فیلمی به نام «خفگی» که کف فروشش نیفتاده!!؟؟

سینماروزان: تراکم بالای اکران پاییزی و عدم توزیع منصفانه سالن میان فیلمها ادامه دارد و هرچه سینماگران گلایه میکنند راه به جایی نمی برد و در این اوضاع بدعتی تازه هم از شورای صنفی نمایش سر زده است.

این بدعت عبارتست از روی پرده فرستادن فیلمی به نام «شکلاتی» روی پرده بدون اعلام رسمی سخنگوی شورا!

سخنگوی شورای صنفی نمایش سه شنبه هفتم آذرماه از روی پرده رفتن دو فیلم «وقتی برگشتم» و «آذر» خبر داده ولی به ناگاه مخاطبان با باز شدن بلیت فروشی  فیلم «شکلاتی» متعلق به ایرج اخوی کوچکتر منوچهر محمدی، در سامانه مرجع بلیت فروشی روبرو شده اند!

عجیب نیست؟ آیا تراکم بالای اکران باعث واهمه سخنگو از اعلام نام سه فیلم شده و به اعلام نام دو فیلم بسنده کرده؟

از آن گذشته درشرایطی که پیشتر مقرر شده بود «شکلاتی» باید بعد از «خفگی» در گروه زندگی روی پرده برود اکران آن در حالی که هنوز کف فروش «خفگی» نیفتاده چه معنایی دارد؟ آیا بناست سرگروه زندگی به صورت اشتراکی در اختیار این دو فیلم قرار گیرد؟ یعنی چیزی شبیه به اتفاقی که برای «قاتل اهلی»-«قهرمانان کوچک» افتاد؟؟؟

حجم پرسشهای پیش روی شورای صنفی نمایش مدام بیشتر میشود و درحالی که رییس شورا درگیر سریال سازی در تلویزیون شده(!) امید به پاسخ منطقی از سوی اعضای شورا کم کم از دست می‌رود.

علیرضا تابش در پشت صحنه «شکلاتی»-در عمق تصویر هم ایرج محمدی اخوی منوچهر دیده میشود
علیرضا تابش مدیرعامل فارابی در پشت صحنه «شکلاتی»-در عمق تصویر ایرج محمدی اخوی منوچهر دیده میشود