1

بحران ارتباط دخترک لال و پدرش!!/”پنجره ” به‌دنبال حضور در كن!!+عکس

سینماروزان: فیلم کوتاه «پنجره» پس از پايان مراحل فني براي حضور در جشنواره کن اماده خواهد شد.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پنجره» به عنوان دومين فيلم آمین صحرايي، به تازگی به پایان رسیده و در حال حاضر این فیلم در مراحل فنی قرار دارد.

افشین غیاثی، پرستو قائد رحمت و رژینا میر سيد و حسن خان حسینی نقش هاى اصلى دومین فیلم کوتاه صحرایی را برعهده داشته اند.

فیلم «پنجره» در مدت زمان ۱۵ دقیقه و در لوکیشن های پامنار و امامزاده یحیی و نیز خانه ای تاریخی در خیابان انقلاب فیلمبرداری شده و روایتگر روابط بین دختربچه ای لال و پدرش است.

عوامل «پنجره» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: آمین صحرایی،
مجري طرح و مشاور پروژه: جعفر گودرزي
دستیار یک و برنامه ریز: علی آشتیاني
تدوین: رضا تاریوردی،ایمان فراهانی ،مدیر فیلمبرداري: مهدی رضایی، صدابردار: محمدرضا شیبانی، طراح گریم: محسن دهقانی، مدیر تولید: الناز فاطری، عکاس: پرستو عادل، تهیه کننده: آمین صحرایی.
آمین صحرایی چندي پيش با ساخت اولين فيلمش با عنوان مر گ تدريجي جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم اوراسیای روسیه را در دو بخش فیلم‌ های زیر ۱۵دقیقه و بهترین فیلم ماه در بین تمام بخش‌ های کوتاه داستانی، مستند و سینمایی از آن خود کرد.
جشنواره بین‌المللی ماهانه فیلم اوراسیای روسیه جشنواره‌ ای مستقل برای فیلم‌ سازان مستقل است که تابستان در مسکو برگزار شد.

«مرگ تدریجی» همچنین به چهل‌ و دومین جشنواره Film Festival, California  Mill Valley آمریکا راه پیدا کرد و در ۵ و ۸ اکتبر ٢٠١٩نمایش داده شد.
انتظار مي روز با توجه به جشنواره هاي مختلف و جوايز متعددي كه صحرايي با اولين ساخته خود به دست آورده است ،فيلم پنجره هم با توجه به مضمون و ساختار جذابش مورد توجه جشنواره هاي مختلف جهاني قرار گيرد.

پنجره