1

با چند ثانيه حضور(؟) نجف‌زاده از تجربه بازيگري‌اش مي‌گويد!+عکس

سینماژورنال: کامران نجف‌زاده در کنار آزاده نامدای دو مجری رسانه ملی هستند که امسال به عنوان بازیگر به جشنواره فیلم فجر می‌آیند.
به گزارش سینماژورنال نجف‌زاده با فیلم “بادیگارد” ابراهیم حاتمی کیا به جشنواره می آید و نامداری با “مالاریا”ی پرویز شهبازی.
 کامران نجف‌زاده که گوبا حضورش در «بادیگارد» بیشتر از چند ثانیه نبوده درباره این حضور به “باشگاه خبرنگاران جوان” گفت: در ابتدا فکر نمی‌کردم که پا به عرصه بازیگری بگذارم. قبل از همکاری با فیلم سینمایی «بادیگارد»، نیز چندین پیشنهاد از کارگردانان مختلف داشتم و نقش‌های متفاوتی به من پیشنهاد شد که شبیه زندگی یک خبرنگار بود؛ اما از بین آن‌ها زمانی که حاتمی‌کیا پیشنهاد خود را ارائه داد و گفت که قرار نیست بازی کنی و از این جهت خیالت راحت باشد و فقط نقش خودت را به مدت چند ثانیه بازی کن؛ یعنی خود کامران نجف‌زاده، قبول کردم.
باعث افتخار شد که بین افراد حرفه‌ای و نام آشنا و قابل احترام سینما هستم

وی در مورد همکاری با پرویز پرستویی در «بادیگارد» بیان کرد: بعد از اینکه نقش به من پیشنهاد شد، در مورد این ماجرا با پرستویی صحبت و مشورت کردم و باعث افتخار شد که بین افراد حرفه‌ای و نام آشنا و قابل احترام سینما هستم. احساس کردم می‌خواهم جلوی دوربین حاتمی‌کیا و در کنار آن‌ها – حتی در همین مدت کم- بازی کنم.

وی افزود: امیدوارم همین مدت کوتاهی که در فیلم بازی کردم، مورد تایید آن‌ها قرار بگیرد و از عهده آن برآمده باشم و مخاطبان نیز حضورم را در «بادیگارد» دوست داشته باشند. وی درباره اینکه از چه زمانی برای ایفای نقش در «بادیگارد» انتخاب شده، اظهار داشت: فکر می‌کنم از همان زمانی که فیلمنامه مراحل نگارش را طی می‌کرده، به بازی من در این فیلم فکر می‌کردند که از این بابت خوشحالم.

«ابراهیم» همیشه ابراهیم است

نجف‌زاده در خصوص شخصیت‌ هنری ابراهیم حاتمی‌کیا، پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان عنوان کرد: «ابراهیم» همیشه ابراهیم است. «پرستویی» همیشه تکرار نشدنی و این موضوع را در «بادیگارد» نیز نشان داد. «زارعی» خواهری مهربان، با هوش اجتماعی بالا که به من کمک‌های فراوانی کرد و «حمیدیان» پسری با معرفت و حرفه‌ای.

نجف‌زاده در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: حس و حالم نسبت به «بادیگارد» بسیار خوب و به نظرم فیلمی خاص و استثنایی شده است و می‌تواند نظر مخاطبان و منتقدان بسیاری را به خود جلب کند.

بادیگارد
کامران نجف زاده و پرویز پرستویی در نمایی از “بادیگارد”