1

با همراهی و شراکت با علی سرتیپی؟⇐کارگردان «آینه بغل» باز هم کمدی می‌سازد

سینماروزان: کمدی «آینه بغل»منوچهر هادی در کمترین فاصله بعد از تولید و صدور پروانه نمایش از انتهای پاییز96 روی پرده رفته و به لطف حجم بالایی از سالن که در مدت زمانی چندماهه در اختیارش گذاشته شد توانست فروش خود را از 20میلیارد عبور دهد.

به گزارش سینماروزان منوچهر هادی کارگردان «آینه بغل» سال گذشته یک فیلم دیگر با نام «کارگر ساده نیازمندیم» را هم داشت که فروشش به نیم میلیارد هم نرسید و حالا موفقیت «آینه بغل» آن طور که خودش به «همشهری جوان» گفته اسباب ارائه نزدیک به 50 پیشنهاد به وی شده اما این کارگردان هیچ کدام از این پیشنهادات را قبول نکرده است.

هادی با اشاره به اینکه کار بعدیش هم یک کمدی خواهد بود گفت: 50درصد کار بعدیم را خودم سرمایه گزاری میکنم اما تهیه کننده فیلمم باید نفر اول تهیه کنندگی ایران باشد که مذاکرات هم تا حدودی انجام شده. در اصل من و بهترین تهیه کننده ایران باید با هم فیلم بعدیمان را بسازیم ولی چون میخواهم فیلم خوب بسازم که در کلاس «آینه بغل» و بهتر از آن باشد و هم اینکه تا آخر عمر دغدغه مالی نداشته باشم میخواهم 50درصد کار را خودم سرمایه گزاری کنم.

منوچهر هادی اشاره‌ای به نام بهترین تهیه‌کننده ایران نکرده اما از آنجا که فیلم اخیرش «آینه بغل» با پخش فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی توانست امتیازات ویژه‌ای در اکران داشته باشد اینکه او کمدی بعدی را با تهیه‌کنندگی سرتیپی و شراکت وی بسازد پربیراه نیست؟!

هادی درباره تیم تولید کمدی جدیدش بیان داشت: چیزی که در فیلم بعدیم مشخص است اینکه فیلمنامه‌نویس آن حتما بابک کایدان است و حتما همسرم یکتا ناصر یکی از نقشهای اصلی را بازی خواهد کرد.