1

علیرغم درگیری های حقوقی پیش آمده برای قسمت اول⇐تهیه‌کننده «من ناصر حجازی هستم» هم قسمت دوم این فیلم را می‌سازد و هم واقعه‌نگاری تاریخ ۷۰ ساله باشگاه استقلال را!/ آتیلا حجازی و سناریست «پایتخت» هم در این دو پروژه حضور دارند

سینماروزان: امیر رفیعی طراح، تهیه کننده و مجری طرح «من ناصر حجازی هستم» به هنگام اکران و بعدتر عرضه نسخه خانگی این فیلم با دو پرونده حقوقی مواجه شد؛ یکی مربوط به شکایت امیر قلعه نویی از وی که در نهایت به محکومیت به ۶ هزار تومان جریمه نقدی و ۳۷ ضربه شلاق تعلیقی شد و دیگری شکایت صداوسیما از وی به خاطر پخش تیزرهای فیلمش از شبکه ماهواره ای جم.

به گزارش سینماروزان علیرغم این حاشیه ها و در شرایطی که کارگردان «من ناصر حجازی هستم» نیز چندی قبل به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت امیر رفیعی تصمیم گرفته قسمت دوم این فیلم را به احتمال بسیار با نام «…و من ناصر حجازی هستم» در معرض دید مخاطبین قرار دهد.

امیر رفیعی در کنار اعلام این خبر به سایت «نمایش خانگی» از این گفت که در این فیلم آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی که سابقه بازی در فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی را دارد، به عنوان بازیگر اصلی کار حضور پیدا کرده است.

رضا یزدانی نیز به مانند قسمت اول، ترانه تیتراژ پایانی را آماده کرده است. همچنین ترانه «تو رفتی» با صدای شادروان مرتضی پاشایی که توسط وی برای بهترین دروازه‌بان قرن آسیا خوانده شده بود، در نسخه مربوط به شبکه نمایش خانگی در آیتمی ویژه در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه قرار است دو نفر از بازیگران مطرح سینمای ایران نیز در این فیلم حاضر شوند.

واقعه‌نگاری تاریخ ۷۱ ساله باشگاه استقلال با حضور سناریست «پایتخت»
رفیعی در کنار ساخت قسمت دوم فیلم مربوط به ناصر حجازی، به همراه علی فتح اله زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران که چند سال قبل به عنوان تهیه کننده «مثلث آبی» را تولید کرده بود، در حال تهیه فیلمی پیرامون تاریخ ۷۱ ساله باشگاه استقلال تهران است که تصویربرداری آن از چندی قبل آغاز شده است.

تاکنون در این فیلم که «۴ فینال آسیا » نام دارد، چهره های مطرحی از باشگاه استقلال تهران(تاج سابق) حضور یافته اند که می توان به نام هایی چون شاهین بیانی، آرش برهانی، مجید نامجو مطلق، نصراله عبداللهی، اصغر حاجیلو، بهتاش فریبا، جعفر مختاری فر، حسن حبیبی، خانواده زنده یاد منصورپورحیدری و … اشاره کرد.

تصویربرداری این فیلم که به کارگردانی امیر رفیعی، نویسندگی خشایار الوند سناریست سری «پایتخت» و تدوین رضا تاری وردی ساخته می شود، طی روزهای آینده با حضور دیگر بازیکنان گذشته و حال باشگاه استقلال تهران و ۴ نفر از بازیگران مطرح سینمای ایران ادامه خواهد یافت.

رفیعی به سایت «نمایش خانگی» گفت که  «… و من ناصر حجازی هستم» تا اواسط اردیبهشت ماه و « ۴ فینال آسیا» تا پایان تیر ماه سال آینده نهایی خواهند شد که در صورت موافقت های لازم، احتمال اکران برای این دو فیلم در گروه سینماهای هنر و تجربه قبل از عرضه در شبکه نمایش خانگی وجود دارد.

رفیعی فارغ از سوابق رسانه ای، قبل از ورود به سینما طی سال های ۸۹ تا ۹۳ از مدیران باشگاه استقلال تهران بوده است.