1

با نقد رفتارهای آقازادگان ناقل «ژن خوب»؟⇐سعید سهیلی بعد از «حرومی» به سراغ کمدی «ژن خوک» رفت

سینماروزان: چهار هفته پیش بود که سعید سهیلی از کار بر روی فیلمنامه «حرومی» خبر داد؛ فیلمی که صحبتهایی هم طرح شد درباره تولید آن در سال جاری و رونمایی در جشنواره سی و ششم فجر.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماروزان «حرومی» که با حضور علی اصغری نگارش شده نگاهی دارد به فعالان روز موسیقی پاپ و رپ و بخصوص خوانندگان رپ زیرزمینی که یکی از آنها در انتخابات96 هم کلی سروصدا به پا کرد.

سهیلی بعد از پایان نگارش «حرومی» به سراغ نگارش فیلمنامه ای کمدی رفته است؛ فیلمنامه ای که «ژن خوک» نام دارد که عنوانش یادآور اصطلاح «ژن خوب»است که یکی از آقازادگان سیاسی اصلاح طلب خود را ناقل آن دانست!!!

احمد کاوری بازیگر و کارگردان آثاری همچون «خودزنی» و «نفوذی» به عنوان همکار نویسنده «ژن خوک» کنار سهیلی حضور دارد و گویا سهیلی-کاوری کوشیده اند در این فیلمنامه با نگاه طنز حسابی از خجالت آقازادگانی که از سیاست گرفته تا اقتصاد و و ورزش و البته سینما را درنوردیده‌اند درآیند.

هنوز مشخص نیست «ژن خوک» را چه کسی کارگردانی خواهد کرد؟ احمد کاوری مدتی قبل به دنبال ساخت فیلمی با نام «سگهای زرد» با محوریت نقد گروههای تکفیری در بلوچستان بود که بخاطر عدم حمایت فارابی کار معلق ماند و در این شرایط هیچ بعید نیست کاوری «ژن خوک» را به تهیه کنندگی سهیلی بسازد.