1

با سرمایه سازمان ارزشی اوج و با همکاری کارگردان فیلم شکست‌خورده اوج⇐افخمی فیلمسازی به زبان عربی را مشق می‌کند

سینماروزان: بهروز افخمی کارگردانی که بعد از حضور در تیم تولید فصل سوم “هفت” سعی زیادی کرد که به برخی از نهادهای ارزشی سینمایی نزدیک شود و البته برای محصولات تولید شده توسط این نهادها سنگ تمام بگذارد حالا آن طور که “فارس” خبر داده با سرمایه یکی از همین نهادهای ارزشی فیلم خواهد ساخت.

به گزارش سینماروزان بهروز افخمی کارگردان سینمای ایران در حال آماده سازی فیلمنامه ای با موضوع دفاع مقدس است؛ این فیلم به زبان عربی تولید می شود و مراحل پیش تولید طولانی را سپری می کند.

فیلم افخمی داستانی را روایت می کند که مربوط به دهه 60 است؛ داستانی که به اوج سالهای دفاع مقدس باز می گردد.

سازمان هنری-رسانه ای اوج تهیه این فیلم را برعهده دارد و احتمالا آماده سازی فیلمنامه تا بهمن ماه به طول خواهد انجامید. تمام صحنه های فیلم در جنوب کشور جلوی دوربین می رود و  دانش اقباشاوی در نگارش فیلمنامه با افخمی همراه است.

شریک فیلمنامه نویس افخمی یعنی دانش اقباشاوی  پیشتر در تولید فیلمی عاشورایی از محصولات اوج با نام “هیهات” به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به عنوان کارگردان حضور داشت. این فیلم علیرغم صرف هزینه مکفی برای تولید اما نه تنها نتوانست به جشنواره سی و چهارم فجر راه یابد بلکه در اکران هم شکست سنگینی خورد و حتی به هنگام عرضه در شبکه خانگی هم توجهی برنینگیخت.