1

با دریافت یک هدیه هنگفت؟⇐گلزار شب یلدا به شبکه ۵ می‌رود⇒در برنامه‌ای که برادر کوچکتر محمود رضوی تهیه‌کننده “دلبری”، “معراجیها” و “پادری” تولید آن را برعهده دارد!!

سینماروزان: احسان کرمی از جمله مجریان فعال در رسانه ملی در همه این سالهاست که هرچند در برهه‌ای از زمان به دلیل مشکلات مربوط به پایان خدمت سربازی، کم‌کار بود اما در مجموع آهسته و پیوسته مسیر خود را ادامه داده و می کوشد برخلاف برخی از همتایان، بی درگیری در جنجال سازی های خاص، دوام را به قوام ارجحیت دهد.

به گزارش سینماروزان کرمی شب یلدا اجرای ویژه برنامه “ناردونه” شبکه 5 سیما را برعهده دارد؛ برنامه ای که فارغ از نام آن که یادآور یکی از کمدی های میلیاردی امسال است به واسطه سورپرایزی که دست اندرکاران وعده آن را به مخاطبان داده اند جلب توجه خواهد کرد.

این سورپرایز حضور محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران به عنوان مهمان ویژه احسان کرمی است؛ گلزار که این روزها فیلم هندی پر رقص و آواز “سلام بمبئی” را روی پرده دارد در میانه های برنامه “ناردونه” در استودیو حاضر خواهد شد و به گپ و گفت با کرمی خواهد پرداخت.

این حضور فارغ از آن که می تواند تبلیغی باشد برای “سلام بمبئی” که در هفته های گذشته شبکه آیفیلم هم حسابی برای آن سنگ تمام گذاشته به واسطه اینکه بعد از مدتها گلزار را در برابر دوربین زنده آفتابی کرده حائز اهمیت است.

گلزار کمتر به حضور در برنامه های تلویزیون رضایت داده و یکی از معدود دفعاتی که او به تلویزیون رفت برنامه “شب شیشه ای” با اجرای رضا رشیدپور بود که شوخی گلزار با وی مبنی بر ترک برنامه به شدت حاشیه ساز شد.

شنیده ها حکایت از آن دارند که کرمی و تیم تولید برنامه اش برای جلب نظر گلزار برای حضور در این برنامه مدتها رایزنی کرده اند تا توانسته اند تأییدیه او را بگیرند. در چنین حضورهایی معمولا هدیه ویژه ای هم از دست اندرکاران برنامه برای استارها درنظر گرفته می شود که درباره این استار رقم این هدیه مشخص نیست.

برخی شایعات از رقمی 100 میلیونی برای جلب نظر گلزار به حضور در این برنامه گفته اند و برخی شایعات هدیه دریافتی را حتی بیشتر از 100 میلیون دانسته‌اند که البته هیچ کدام تأیید نشده‌اند.

اینکه در کسادی منابع مالی رسانه ملی این هدایا چطور تأمین می شود هم به اسپانسرهایی بازمی گردد که در تولید چنین برنامه هایی شریک می شوند. درباره نام اسپانسرها و تهیه کننده “ناردونه” خبر رسمی منتشر نشده است اما شنیده ها از حضور محمدحسین رضوی اخوی کوچکتر محمود رضوی تهیه کننده جوان “دلبری”، “معراجیها” و “پادری” به عنوان تهیه کننده این برنامه حکایت دارند.