1

با حمایت مدیرعامل ۱۴شغله رخ می‌دهد؟⇐ورود تهیه‌کننده فیلم ۳ارگانی مطبوع قاليباف به شوراي صنفي نمايش+فهرستي از اصلي‌ترين گزينه‌هاي حضور در شوراي اکران

سينماروزان: بعد از گذشت حدودا يک ماه از ابتداي سال و در شرايطي که هنوز فهرست رسمي اعضاي جديد شوراي صنفي نمايش مشخص نشده اخبار غيررسمي حکايت دارند از حضور تهيه کننده فيلم 3ارگاني «ماجراي نيمروز» در شوراي صنفي نمايش.

به گزارش سينماروزان اين تهيه‌کننده از نزديکان محمدباقر قاليباف شهردار سابق تهران بود و همين نزديکي بود که اسباب رشد حبابي او در سينما را فراهم کرد. آیا منوچهر شاهسواري  مدیرعامل 14شغله خانه سینما که دبیری شورایعالی تهیه کنندگان را برعهده دارد نام این تهیه کننده نورس را به عنوان نماينده شورايعالي تهيه کنندگان به شوراي اکران معرفي خواهد کرد؟؟

محمد احمدي و مسعود اطیابی ديگر تهيه کنندگانی هستند که جزو گزینه های شورايعالي تهيه‌کنندگان برای معرفی به شوراي اکران هستند.. بيژن امکانيان مديرعامل دفتر پخش نيکان‌فيلم که جزو دفاتر اقماري منسوب به فيلميران است نماينده پخش کنندگان در شوراي اکران است.

محمدرضا صابري مديرعامل پخش نورتابان هم یکی از نمايندگان سينماداران در شوراي اکران است. از پوران درخشنده يا همايون اسعديان به عنوان نماينده کارگردانان در شوراي اکران نام برده شده است.

محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای به همراه دو نماینده دیگر از سینماداران و نماینده خانه سینما هم در شورای صنفی نمایش حضور خواهد داشت.