1

با حضور داداش کوچیکه مجیدی⇐فیلم پر از رنج و مصیبت «لاک قرمز»، سریال ۳۰قسمتی می‌شود!

سینماروزان: کامران داداش کوچیکه مجید مجیدی که سال قبل فیلم پرمصیبت «لاک قرمز» را روی پرده داشت که بعد از 9 هفته اکران و تیزرهای تلویزیونی فراوان نهایتا کمی بیش از یک میلیارد فروخت، بناست نسخه سریالی این سریال را باز هم با حضور سیدجمال سیدحاتمی به عنوان کارگردان تولید کند.

به گزارش سینماروزان کامران مجیدی که این روزها فیلمی با نام «زرد» را روی پرده دارد با اعلام این خبر به «ایسنا» گفت: ما تیم نویسندگان خود را تغییر دادیم و در حال نهایی کردن طرح سریال هستیم. سید جمال سید حاتمی، کارگردان این سریال خواهد بود و نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی‌پور نویسندگان «لاک قرمز» به سرپرستی مهرداد حسنی هستند.

این تهیه کننده با بیان اینکه این سریال یک ملودرام اجتماعی است، اظهار کرد: داستان «لاک قرمز» موضوعی اجتماعی با محوریت خانواده دارد که قهرمان آن یک دختر نوجوان است. این سریال شبیه به فیلم «لاک قرمز» نیست اما می‌تواند الهام گرفته از آن باشد.

کامران مجیدی با اشاره به تعداد قسمت‌های سریال «لاک قرمز» اظهار کرد: «لاک قرمز» یک سریال چالشی با موضوع خانواده است که براساس طرح ما در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه پنج سیما  تولید خواهد شد.