1

با حضور بازیگر «نیش زنبور» به‌عنوان تهیه‌کننده⇐کارگردان «نیش زنبور» یک کمدی تازه می‌سازد

سینماروزان: حمیدرضا صلاحمند از جمله دستیاران بهرام بیضایی بود که هرچند کار سینمایی مستقلش به عنوان کارگردان را با یک فیلم جدی به نام «زمانه» آغاز کرد اما بعد از ساخت فیلم دومش «نیش زنبور» که کمدی پرمخاطبی هم بود مسیرش به سمت سینمای کمدی و ساخت فیلمی دیگر با نام «سه درجه تب» رفت.

به گزارش سینماروزان صلاحمند بعد از «سه درجه تب» حدودا هفت سالیست فیلم نساخته و هرچند در این مدت اخباری درباره ساخت فیلمی با عنوان «چه کسی روی ماه را گاز زد؟» توسط وی به گوش می رسید اما این فیلمنامه هم در نهایت به تولید نرسید.

چندی قبل رضا رخشان فیلمبردار سابق و تهیه کننده سالهای اخیر سینمای ایران از همکاری با صلاحمند در ساخت یک کمدی خبر داد اما در نهایت رخشان هم به سراغ همکاری با ابوالحسن داوودی و تولید «هزارپا» رفت.

به تازگی یوسف صمدزاده که در «نیش زنبور» بازی کرده بود و تهیه کنندگی «سه درجه تب» صلاحمند را برعهده داشت خبر از ساخت فیلمی به نام «همسایه محبوب من» به کارگردانی صلاحمند داده است.

گویا این بار این فیلمنامه به پیش تولید رسیده و مرحله عقد قرارداد با عوامل است. صمدزاده به «باشگاه خبرنگاران» گفت: «همسایه محبوب من» یک کمدی اجتماعی است که لوکیشن‌های آن به‌کل در تهران است و حدود چهل و پنج جلسه فیلمبرداری برایش در نظر گرفته‌ایم. فیلمنامه را بازنویسی کردیم و اکنون در حال بستن قراردادها هستیم. با چند بازیگر چهره صحبت‌هایی کردیم ولی از چهره های جدید هم استفاده خواهیم کرد.