1

با انشعاب محمد از آقامرتضی⇐”شايسته‌فیلم” با پخش “گشت۳” و “شیشلیک” می‌آید

سینماروزان: محمد شایسته که فعالیت سینمایی را کنار مرتضی شایسته در هدایت‌فیلم شروع کرده و ادامه داده بود، با انشعاب از آن شرکت، موسسه پخش شایسته‌فیلم را به راه انداخت.

به گزارش سینماروزان حدودا دو سالی می‌شود که محمد شایسته کم و بیش به صورت جدا از هدایت‌فیلم، فعالیت خود به عنوان تهیه‌کننده را ادامه می‌داد و حالا با شایسته‌فیلم به طور رسمی، کار پخش را هم انجام خواهد داد.

محمد شایسته که در تولید چند فیلم با قابلیت فروش بالا نظیر “گشت۳”، و “تفریق” به‌عنوان شریک حاضر بود حالا نه فقط پخش این فیلم‌ها را به طور مستقل در شایسته‌فیلم انجام خواهد داد بلکه حق پخش چند فیلم بفروش دیگر و ازجمله “شیشلیک” را دریافت کرده است.

محمد شایسته کار حرفه‌ای سینمایی خود را با فعالیت در گروه تولید برخی آثار هدایت‌فیلم و ازجمله “سربازهای جمعه”، “مکس”، “کافه ستاره” شروع کرده و با مدیریت تولید فيلم‌هايي مثل “بی پولی”، “صد سال به این سالها”، “امشب شب مهتابه” و “آتیش بازی” ادامه داد.

وی در سالهای اخیر تولید برخی آثار پرمخاطب سینما را برعهده داشت. “پنجاه کیلو آلبالو”، “قانون مورفی”، “خانه دختر”، “زیرنظر” و “طلا” ازجمله آثار سینمایی محمد شایسته در مقام تهیه‌کننده هستند‌.

شایسته اخیرا سریال “میخواهم زنده بمانم” را برای شبکه خانگی تولید کرد که از معدود سریالهای استاندارد پلتفرم‌ها بوده است.

محمد شایسته
محمد شایسته