1

با اسپانسری یک تولیدکننده فرش و حمایت موسسه وابسته به حوزه هنری⇐ادامه ماجراهای “قویترین مردان ایران” در شبکه خانگی+عکس

سینماژورنال/غفور پورغفور: در حالی که بعد از برگزاری سیزده دوره از برنامه “مردان آهنین” یا “قویترین مردان ایران” از رسانه ملی به دلایل مختلف از وجود ردّپای برخی از قهرمانان ادوار پیشین مسابقات در نزاعهای خیابانی گرفته تا پیدا نکردن اسپانسر برای برنامه،  از سال 92 این رسانه دیگر این برنامه را روی آنتن نبرد به تازگی سروکله این برنامه در شبکه خانگی پیدا شده است.

به گزارش سینماژورنال اخیرا اولین قسمت از دوره جدید برنامه با نام “مردان پولادین” در شبکه خانگی توزیع شده است.

با حمایت موسسه ویدیویی وابسته به حوزه هنری

جالب اینجاست که این برنامه ارائه ای از موسسه هنرهای تصویری سوره یعنی موسسه نمایش خانگی وابسته به حوزه هنری می باشد که در ماههای اخیر حضور فعالی در خرید رایت ویدیویی فیلمهای سینمایی داشته است و با ارقام خوبی محصولات سینمایی مطرح را خریداری می کند و بدین لحاظ رقیبی برای موسسات خصوصی حاضر در شبکه خانگی شده است.

هم نام و هم لوگوی موسسه هنرهای تصویری سوره در تیتراژ و داخل محصول آمده است و به نظر می رسد این موسسه برای کمک به دیده شدن این مجموعه این بار در شبکه خانگی سنگ تمام خواهد گذاشت.

شهریاری برنامه را اجرا می‌کند با همان خنده های همیشگی

فرامرز خودنگاه که در سیزده دوره تلویزیونی “مردان آهنین” به عنوان داور حضور داشت در “مردان پولادین” هم به عنوان داور حاضر است اما رضا جاودانی مجری خنده روی آن برنامه جای خود را به یک مجری خنده روی دیگر به نام محمود شهریاری داده است.

شهریاری که هرازگاه در تلویزیون ممنوع الکار می‎شود کوشیده است “مردان پولادین” را با همان روش اجرای شوخ و شنگ خود که بیشتر از دو دهه است در آن تخصص دارد اجرا کند.

شهریاری  ابتدا در بخش معرفی شرکت کنندگان در “مردان پولادین” و سپس در آیتمهای مختلف رقابتی این برنامه ضمن شوخی با رقبا تا حد امکان فضای جدی و خشن این مسابقه را تعدیل می‌کند.

به اسپانسری یک شرکت تولید فرش

به گزارش سینماژورنال شرکتهای تولید فرش در ماههای اخیر فعالیت قابل توجهی در تولید محصولات تصویری داشته اند. یکی از این شرکتهای تولید فرش در ماههای اخیر  در همکاری با شهاب حسینی در حال تولید یک سری مجموعه فیلم ویدیویی است حالا  یک شرکت فرش دیگر هم در قامت اسپانسری “مردان پولادین” ظاهر شده است.

نام این شرکت تولیدی فرش نه تنها در قالب بنر در نقاط مختلف محل برگزاری مسابقه دیده می‌شود که در برخی  آیتمهای مسابقه هم از فرش به جای وزنه استفاده شده است!

“مردان پولادین” را تیم دونفره غلامعباس ق.قنبری و محسن تقوی زنوز کارگردانی و تهیه کرده اند؛ این دو نفر پیشتر در تلویزیون مسابقاتی چون “سیمرغ” را تولید کرده بودند.

مردان پولادین
مردان پولادین