1

با آغاز نوروز و افزایش مخاطب⇐تعداد سالنهای «سه بیگانه» به ۷۰ سالن رسید/استقبال در شهرستانها افزایش یافت

سینماروزان: با آغاز تعطیلات نوروز حجم مخاطبان کمدی «سه بیگانه» بیشتر شده است و در این بین نه فقط مخاطبانی که در تهران مانده‌اند و برای گذران فراغت به سینما می‌روند بلکه مخاطبان شهرستانی هم از فیلم استقبال کرده اند.

کمدی «سه بیگانه» که رگه های انتقادی خاص خود را دارد و از شوخی با نماد انتخاباتی رییس جمهور گرفته تا شوخی با معضلات شهری اسباب ایجاد طنز در آن شده است با افزایش تعداد سالنهایش تا اینجا حدود 70 سالنی در تهران و شهرستانها دارد.

پردیسهای سینمایی تهران در روزهای گذشته مدام برای فیلم سانس فوق العاده گذاشته اند و در اولین روز از بهار هم فیلم در پردیسهای آزادی، کورش، ملت، زندگی، سمرقند و سینماهای ایران و ماندانا به سانس فوق العاده رسیده است.

در شهرستانها هم بیشترین اقبال به فیلم در مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز و رشت، البرز(گوهردشت-مهردشت-فردیس-کرج)، یزد، کرمانشاه، کرمان، همدان، اراک و گرگان بوده است.

امین حیایی، مجید صالحی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، برزو ارجمند و حمید لولایی از جمله بازیگران کمدی-انتقادی «سه بیگانه» هستند و فیلم داستان طنازانه ورود سه مأمور صهیونیست به ایران و قرارگیری آنها در موقعیتی پیچیده را روایت میکند.

حبیب اسماعیلی و مسعود ردایی تهیه کنندگان «سه بیگانه» هستند و فیلم با پخش رسانه فیلمسازان در گروه ماندانا روی پرده رفته است.