1

بالاخره گذر جشنواره سی و ششم هم به برج میلاد افتاد⇐برگزاری افتتاحیه جشنواره در برج میلاد!⇔ کارگردانی افتتاحیه همچنان برعهده کارمند جشنواره‌های کودک احمدی‌نژاد است!!!

سینماروزان: دست اندرکاران جشنواره سی و ششم فجر تلاش زیادی کردند که با حذف برج میلاد از فهرست سالنهای نمایش جشنواره و تجهیز پردیس ملت برای سرویس دهی به اهالی رسانه، شرایطی را فراهم آورند که برج میلاد امسال روزهایی دور از جشنواره را تجربه کند.

به گزارش سینماروزان با این حال برگزاری افتتاحیه جشنواره باعث شد مجددا این برج میلاد باشد و تالار همایشهای آن باشد که به عنوان گزینه مراسم معرفی شود. گنجایش بالای این سالن و پارکینگ با ظرفیت بالایش از جمله عواملی هستند که در کمتر سالنی در پایتخت وجود دارند و از این حیث برج میلاد تا سالها گزینه ای مطلوب برای برگزاری چنین مراسمی خواهد بود.

افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با محوریت بزرگداشت سه هنرمند سینما (منوچهر اسماعیلی، اکبر عبدی و محمدعلی نجفی) و برپایی مراسمی در خور جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در بخشی از این مراسم، جوایز بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اهدا خواهد شد.

جالب است که همچنان همانند ادوار اخیر این مجید برزگر است که کارگردانی مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را برعهده دارد؛ کارگردانی هنروتجربه‌ای به ظاهر منتقد احمدی نژاد که به کارمند ثابت جشنواره های کودک دولت احمدی نژاد بدل شده بود!

برزگر در دوره‌های مختلف جشنواره‌های کودکی که در دولت دوم محمود احمدی نژاد برگزار شد و از جمله ادوار بیست و پنجم، بیست و ششم و بیست و هفتم، مدیر هنری جشنواره و البته کارگردان افتتاحیه و اختتامیه‌ و مراسم جنبی بوده‌اند و گویا طراحی اقلام تبلیغاتی و از جمله تیزر، پوستر و آنونس نیز با نظارت وی انجام شده بود.

برزگر بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال همچنان در جشنواره ها مشغول فعالیت بود و در دو سال گذشته هم مدیر هنری پوستر بود و البته که این مدیریت هنری در طراحی پوسترهای جشنواره های سی و چهارم و سی و پنجم با تصاویری از خسرو شکیبایی و علی حاتمی کلی هم انتقادبرانگیز شد.