1

باز هم رضا عطاران، باز هم سرویس بهداشتی؛ این بار رودرو با پرستار تیمارستان!

سینماژورنال: سعید اقاخانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان “خندوانه” بود و در این برنامه به ذکر خاطراتی از زندگیش پرداخت.

سعید آقاخانی در “خندوانه” از این گفت که در دوران دانشجویی با فرهاد اصلانی هم اتاق بوده اما با رضا عطاران نیز همدانشگاهی بوده و البته به همین علت خوابگاهشان یکی بوده است.

جالبترین بخش “خندوانه” دیشب جایی بود که آقاخانی خاطره ای را از عطاران در دوران دانشجویی تعریف کرد و عجبا که در این خاطره نگاری باز هم این دستشویی یعنی عنصر ثابت خلق کمدی در بسیاری از آثار عطاران است که وجود دارد؛ البته اینجا بجای “آفتابه” با “مسواک” طرفیم!

هم اتاقی عطاران دیوانه شده بود

آقاخانی که این روزها “خداحافظی طولانی” را روی پرده دارد با اشاره به بیست سال قبل و دوران دانشجویی گفت: یک شب تعدادی از دانشجویان در را روی یکی از هم اتاقی‌هایشان قفل کرده بودند و او هم داد و بیداد می‌کرد. آن‌ها معتقد بودند که هم اتاقی شان دیوانه شده و به همین خاطر به تیمارستان هم زنگ زده بودند تا کادر پزشکی برای بردن بیمار به خوابگاه بفرستد.

عطاران مسواک به دهان از دستشویی خارج شد…

او ادامه داد: این ماجرا حدود 20 دقیقه طول کشید و ما هم هر کدام به اتاق‌هایمان برگشتیم تا این که آمبولانس آمد و پرستاران هم به داخل راهرو خوایگاه آمدند، در همین حین رضا عطاران هم از دستشویی خوابگاه بیرون آمد و مسواک هم دستش بود، سر و وضع رضا عطاران طوری بود که یک هو پرستاران به او گفتند که آقا از جات تکان نخور. عطاران هم جواب داد که بابا من نیستم که یکی دیگه‌اس.

کاش به تیمارستان می بردندش

در اینجای گفتگو رامبد جوان به شوخی گفت که خوب شد رضا را نگرفتند، اما آقاخانی هم جواب داد: کاش می‌گرفتنش و به تیمارستان می بردند.