1

باز شدن پای یک مجری اشک‌آور(!) به پرونده فساد در یک موسسه مالی-اعتباری!!!؟؟

سینماروزان: اوایل پاییز 94 بود که نارضایتی های سپرده گزاران در یک موسسه مالی-اعتباری از عدم پرداخت وجه درخواستی آنان آغاز شد و سرانجام با بالا رفتن حجم اعتراضات این موسسه با دستور قضایی منحل اعلام شد!!

همین چند روز قبل بود که خبری مبنی بر متواری شدن یکی از متهمان اصلی پرونده این موسسه منتشر شد و حالا نیز خبر رسیده پای یک مجری اشک‌آور به این پرونده باز شده و او برای توضیحات درباره همکاری با این موسسه احضار شده است.

این مجری اشک‌آور که ژستهای مظلوم‌نمایانه‌اش در حمایت از بیچارگان مدام جلوی چشمانمان رژه می‌رود، چند سال قبل به واسطه اسپانسری این موسسه بر برنامه‌اش تلاشهای بسیاری را انجام داد برای مطرح نمودن نام این موسسه مالی-اعتباری و گویا یک اختلاف حساب چندمیلیاردی در ورودیه مالی اسپانسر به برنامه بوده که برایش دردسرساز شده است.

مجری اشک‌آور مذکور مدتی بعد از اسپانسرینگ آن موسسه، با سرمایه ای که مشخص نشد متعلق به کیست به عنوان سرمایه گزار و بعدتر تهیه کننده در پروژه ای سیاه‌نمایانه که «ماکیان مُرده» در آن جای ویژه‌ای داشتند حاضر شد!! عجبا که کارگردانی این پروژه را هم یک مجری سابقا علاقمند به ژستهای ارزشی و اخیرا شبه‌روشنفکر برعهده داشت.

باید منتظر ماند و دید فرجام کار ارتباط میان مجری اشک‌آور و این موسسه مالی-اعتباری به کجا خواهد رسید؟ و آیا با پیگیریها سرمایه گزاری پروژه سینمایی مذکور هم خدشه دار خواهد شد؟