1

بازیگر “پوتیفار” نه اینستاگرام دارد و نه تلگرام و نه واتساپ!!

سینماروزان: در روزگار غرق‌شدگی سلبریتی‌ها در فضای مجازی، بازیگر “پوتیفار” در سریال “یوسف پیامبر” نه اینستاگرام دارد و نه تلگرام و نه واتساپ.

به گزارش سینماروزان جعفر دهقان که با بازی در نقشهای تاریخی-مذهبی در سریالهایی نظیر “اصحاب کهف”، “یوسف پیامبر” و “مختارنامه” شناخته می‌شود
از عدم استفاده از اپلیکیشن‌های ارتباطی به‌عنوان عامل آرامش حرف زده است.

جعفر دهقان به همشهری گفت: من اصلا اینستاگرام، تلگرام و واتساپ ندارم و تنها یک خط تلفن دارم. من بدون فضای مجازی خیلی راحت زندگی می‌کنم و اهل آنها نیستم. حتی به اصرار فرزندانم هم این کار را نکرده‌ام.

جعفر دهقان ادامه داد: تمام مطالب و صفحاتی که به اسم من در فضای مجازی است مربوط به من نیست و گویا توسط هواداران اداره می‌شود. من مانند گذشته اخبار را از تلویزیون و روزنامه‌ها دنبال می‌کنم، بدون آنکه اینستاگرام، تلگرام و واتساپ داشته باشم. اینگونه زندگی کردن به من آرامش می‌دهد. مطالب و عکس‌های این فضا انسان را از زندگی عادی دور کرده و ذهن را مغشوش و درگیر می‌کند.

ابن بازیگر تاکید کرد: برای کسانی مثل من که کار هنری و فرهنگی انجام می‌دهیم شنیدن مدام اخبار بد و اشتباه به ذهن و روحم آسیب می‌زند. برای رسیدن به مطالبی که احتیاج دارم به سراغ منابع دیگر از جمله، کتاب، نشریه، روزنامه و تلویزیون می‌روم و کنجکاوی درباره زندگی دیگران مثلا فلان هنرمند هم برای من جذابیتی ندارد.