1

بازیگر قسمت دوم خبر داد⇐«گشت ارشاد۳» تولید خواهد شد⇔آیا آقای دوربینی هم در این فیلم بازی خواهد کرد؟

سینماروزان: فروش رویایی «گشت ارشاد2» مهمترین پتانسیل تولید ادامه این دنباله سینمایی است؛ مسأله ای که سعید سهیلی کارگردان فیلم آن را هیچ گاه رد نکرده است و حالا یک بازیگر قسمت دوم آن را تأیید کرده است.

به گزارش سینماروزان صفر کشکولی بازیگر قدیمی سینمای ایران که در قسمت دوم «گشت ارشاد» بازی کرده بود با اشاره به ادامه همکاری با سعید سهیلی در فیلم بعدیش به «ایسکانیوز» گفت: سعید سهیلی کارگردان سرشناس سینما برای فیلم جدیدش از من دعوت به کار کرده و به احتمال فراوان قرارداد خود جهت بازی فیلم این کارگردان هفته آینده منعقد می کنم.

وی در مورد نام فیلم گفت: به احتمال فراوان نام فیلم «گشت ارشاد3» است چرا که پس از موفقیت دو فیلم «گشت ارشاد» منطقی است که قسمت سوم هم تولید شود بخصوص که بازی در کنار حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی برای من لذت بخش خواهد بود.

صفر کشکولی در حالی از تولید «گشت3» خبر داده که سهیلی پیشتر از تولید فیلمی با نام «ژن خوک» به کارگردانی احمد کاوری خبر داده بود. سهیلی در غائله اخراج آقای دوربینی از محفل محسن قرائتی هم از او برای فیلم بعدیش دعوت به عمل آورده بود و حالا به نظر می رسد آقای دوربینی در «گشت3» ایفای نقش داشته باشد.