1

بازیگر فیلم ضدّ فتنه ۸۸ آرزوی این کودک را برآورده کرد+عکس

سینماژورنال: کامبیز دیرباز بعد از چند سال دوری از سینما اخیرا درگیر بازی در یک فیلم انتخاباتی به نام “ماه گرفتگی” شده است.

به گزارش سینماژورنال “ماه گرفتگی” ماجرایی در بحبوجه انتخابات 88 را با نقد جریان موسوم به فتنه به نمایش می‌گذارد و بسیاری آن را در امتداد فیلمهایی مانند “پایان نامه” و “قلاده های طلا” می دانند.(اینجا و اینجا را بخوانید)

دیرباز اخیرا درگیر ویژه برنامه ای به نام “بگو…سیب” شده است که از سوی “تی وی پلاس” ترتیب داده شده و طی آن هر شب یک کودک یتیم یا بی بضاعت با یک ستاره روبرو شده و آن ستاره سعی می کند آرزوی کودک را برآورده کند.

متن گزارش مرتبط با برآورده شدن آرزوی یک کودک توسط دیرباز را در ادامه بخوانید:

غافلگیری بزرگ

 شاید برای خیلی از بچه های امروزی، داشتن یک توپ و لباس فوتبال یک خواسته کم و کوچک باشد اما برای “سید ابوالفضل” پیراهن کریستیانو رونالدو، آرزویی است که هیچگاه فکر نمی کرد برآورده شود. پسر کوچکی که قرار است توسط ما غافلگیری بزرگی را تجربه کند.

همزمان با اینکه ما برای وی توپ و لباس خریدیم، در گوشه ای از شهر برخی از هنرمندان و ورزشکاران و چهره های سرشناس در مسابقات فوتبال ستارگان که هرسال در ماه رمضان برگزار می‌شود، مشغول فوتبال بازی کردن هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم قهرمان داستانمان را به آنجا ببریم تا با یکی از ستارگان عالم هنر که خیلی هم فوتبالی است، آشنا کنیم.

شاید خودش هم باورش نمی شد که اینگونه سورپرایزش کنیم. زمانی که روبری کامبیز دیرباز ایستاد، کمی هول و شوکه بود.

 کامبیز خودش متوجه این قضیه شد و سعی کرد سر حرف را با وی باز کند:

طرفدار چه تیمی هستی؟!

-پرسپولیس!

دیرباز لبخندی می زند و می گوید که من هم پرسپولیس هستم، قول می دی همیشه پرسپولیسی بمونی؟!

-بله آقا! تا آخر عمر طرفدار پرسپولیس خواهم بود و سعی می کنم درسهایم را خوب خوانده و به همه هدفهایم برسم.

کامبیز دیرباز در کنار کودکی که به آرزویش رسیده
کامبیز دیرباز در کنار کودکی که به آرزویش رسیده

ابوالفضل تا چند ساعت پیش در ذهنش هم نمی گنجید که در یک روز همه این اتفاقهای خوب باهم برایش بیفتد. کم کم محو بازی فوتبال عادل فردوسی پور و دیگر ستاره ها می شود و کامبیز دیرباز نیز برای گپ و گفت با ما آماده می شود.

-پدر شما در قید حیات هستند؟

-بله،خدا را صدهزار مرتبه شکر و امیدوارم که سایه اش همیشه بالای سرم باشد!

-فکر می کنید چگونه می توان یک بچه یتیم را درک کرد؟

-باور کنید به هیچ صورت نمی توان یک یتیم را درک کنیم. یکی از کابوس های زندگی من، همین قضیه است . خدا را شکر خیلی کم عزیزی از دست دادم. در این چهل سال عمری که از خدا گرفتم به جز پدربزرگ ها  و یکی از مادربزرگ هایم عزیز دیگری را از دست نداده ام. خوشبختانه تمام خانواده ام کنارم هستند  و امیدوارم که همیشه هم باشند اما این مسئله که خدایی نکرده شاید قرار باشد یکی از عزیزهایم رو از دست بدهم برای من یه کابوس است و دوست ندارم به جواب سوالتون حتی فکر کنم!

– یتیم از نظر شما چه معنی دارد؟

– شاید بی پناه چراکه  پشت آدم خالی می شود و این جای خالی با هیچ چیز دیگری پر نمی شود.امیدوارم هیچ کسی، هیچ وقت این اتفاق برایش نیقتد. همسرم را که می بینم، متوجه می شم این اتفاق اصلا قابل درک و جبران نیست. همسر من دو ماهش بود که پدرش را در تصادف از دست داد و همیشه هم می گوید که هیچ چیز نمی تواند جای خالی این اتفاق را برایش پرکند.

پسر خوبی که قول داده یک فوتبالیست معروف شود

دیگر فوتبال ستارگان در حال پایان است و باید سیدابوالفضل را به خانه اش بازگردانیم. پسر بچه خوبی که قول داده تا با تمام وجود تلاش کند تا یک روز فوتبالیست معروفی شود و خودش پیش بینی کرده تا سال 1400 یک فوتبالیست معروف شود و هر جای ایران هم که بود دوباره ما با هم قراری بگذاریم تا وی را در اوج موفقیت ببینیم.

کامبیز دیرباز سوار بر موتور هزار در نمایی از "ماه گرفتگی"
کامبیز دیرباز سوار بر موتور هزار در نمایی از “ماه گرفتگی”