1

بازیگر “شیار۱۴۳″؛ عامل جدایی بهنوش طباطبایی از “بادیگارد” حاتمی‌کیا؟

سینماژورنال: بهنوش طباطبایی بازیگر زن سینمای ایران که آخرین حضور سینمایی اش بازی در “قصه عشق پدرم” محمدرضا ورزی بود از جمله چهره هایی بود که در برهه ای از زمان برای بازی در فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا با عنوان  “بادیگارد” کاندیدا شد و قرارداد ابتدایی هم بست.

به گزارش سینماژورنال اما مدتی بعد از آغاز پیش تولید طباطبایی قید حضور در این کار را زد و دلیل این جدایی هم حضور در تئاتر “فصل شکار بادبادکها”ی جلال تهرانی عنوان شد.

با این حال گویا در کنار این ترجیح دادن تئاتر به سینما، یک دلیل دیگر هم بر این جدایی وجود داشته است. “تماشاگران امروز” گزارش داده که طباطبایی از دخالتهای یکی از هنرپیشه های زن این فیلم دلخوری پیدا کرده و همین دلخوری عاملی شده بر جدایی اش از پروژه.

طبیعی است که چنین گمانه زنی ذهن را به سمت بازیگر اصلی زن این فیلم ببرد؛ بازیگری که در “چ” حاتمی کیا نیز نقش اصلی زن را ایفا می کرد.

این بازیگر زن که در سالهای اخیر بیش از هر فیلم دیگر بخاطر بازی در “شیار143” اثر درخشان نرگس آبیار مورد توجه قرار گرفته است در سال قبل  فیلمی پایین تر از استانداردهای سینمایی به نام “ماهی سیاه کوچولو” را در جشنواره داشت.