1

بازیگر سیگارفروش بعد از مدتها بر پرده سینما⇔در همکاری مشترک با بازیگر GEM و بازیگر دستفروش+عکس

سینماژورنال: اسدا.. یکتا بازیگری که در سالهای اخیر برای گذران زندگی مشاغلی همچون سیگارفروشی را تجربه کرده است بعد از سالها تصویرش بر سر در سینما دیده شد.

به گزارش سینماژورنال یکتا به زودی با فیلمی با عنوان “ننه نقلی” که اثری کودکانه است به سینماها خواهد آمد و در این بین اولین سینمایی که سردر خود را به این فیلم اختصاص داده سینما صحرا است.

در تصویر سردر “ننه نقلی” در کنار اسدا.. یکتا، یک عروسک که همان ننه نقلی است و قدرت‌ا.. ایزدی یا همان آقارشید کمدین اصفهانی دیده می‌شود.

سیگارفروش در کنار دستفروش

“ننه نقلی” را پرویز صبری کارگردانی کرده است و علاوه بر اسدا.. یکتا، احمدرضا اسعدی بازیگری که سال قبل خبر دستفروشی اش در خیابانهای تهران منتشر شد نیز در این فیلم ایفای نقش کرده است.

رابعه اسکویی بازیگری که در ماههای اخیر به شبکه ماهواره ای جم نقل مکان کرده و البته در آنجا هم برخی درگیریها را با مدیریت شبکه تجربه نموده است بازیگر زن “ننه نقلی” است.(اینجا را بخوانید)

“ننه نقلی” که قرارداد اکرانش در جلسه‌ ۲۰ اردیبهشت ماه شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده بعد از “مرگ ماهی” در گروه ماندانا اکران خود را آغاز می‌کند با این حال سینما صحرا که متعلق به داریوش باباییان تهیه‌کننده “ننه نقلی” است زودتر از آغاز اکران رسمی یکی از سردرهای خود را به این فیلم اختصاص داده است.

ننه نقلی بر سردر سینما صحرا

“ننه نقلی” بر سردر سینما صحرا

احمدرضا اسعدی
احمدرضا اسعدی