1

بازیگر جایگزین شهاب حسینی در “سرزمین کهن” مشخص شد+عکس

سینماژورنال: در حالی که فیلمبرداری فاز سوم سریال حاشیه ساز “سرزمین کهن” از اوایل سال جدید در شمال تهران آغاز شده و پیشتر سینماژورنال از حضور سعید راد در این سریال خبر داده بود(اینجا را بخوانید) حالا “مهر” از این گفته که سعید راد در این سریال جایگزین فرهاد قائمیان شده است.

به گزارش سینماژورنال به جز این به جای شهاب حسینی که پیشتر ایفاگر نقش اصلی سریال بود هم آرش مجیدی ایفای نقش می کند که سابقه ایفای نقش در آثاری چون “روباه” و “سربه مهر” را دارد و در جشنواره سال قبل هم “خانه ای در خیابان 41 ام” را داشت.

سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی است که به وقایع اجتماعی سیاسی در فاصله زمانی بین دهه ۲۰ تا ۵۰ می پردازد. این سریال در ابتدای پخش با اصلاحاتی مواجه و بعد از چند قسمت پخش آن به دلیل دیالوگی که توهین به بختیاری ها تلقی شده بود، متوقف شد.

نویسندگی این مجموعه را علیرضا طالب زاده بر عهده دارد و از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و… اشاره کرد.

آرش مجیدی
آرش مجیدی