1

بازیگر تعدیل شده از GEM⇐حضور مرتضی عقیلی باعث حذفم شد+عکس

سینماروزان: هرمز سیرتی از جمله بازیگران ایرانی مهاجر به جم بود که بعد از نامه اخیر مدیر این شبکه درباره تبدیل وضعیت همکاران مرکز آنتالیا، تعدیل شده و به ایران بازگشت.

به گزارش سینماروزان هرمز سیرتی با اشاره به بازگشت به کشورش به “فارس” گفت: من قطعا به ایران برگشته‌ام و همکاری‌ام با شبکه جم به پایان رسیده و تسویه حساب کرده‌ام.

وی درباره دلایل بازگشتش به ایران توضیح داد: سیناپسی از یک فیلمنامه برای من فرستاده بودند که من حضورم در شبکه جم را بر مبنای آن فیلمنامه پذیرفته و موافقت کرده بودم. اما در ادامه دیدم که آنچه که به من ارائه داده بودند عوض شد و من از این موضوع و قضایا گله‌مند بودم. البته گفتند که تا یکی دو ماه آینده همه چیز به روال سابق خود برمی‌گردد ولی من دیگر موافقت نکردم و گفتم که این طوری به من لطمه می‌خورد.

سیرتی تصریح کرد: با آمدن آقای مرتضی عقیلی که داستان روی ایشان رفت، من گفتم که دیگر موافق نیستم و به کار هنری‌ام لطمه می‌خورد. ضمن اینکه 3 ماه قرارداد من با شبکه جم به پایان رسیده بود و من هم برگشتم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تولیدات شبکه جم و فضای آنجا در حدی بود که به خاطر آن از کشور خود بروید و مهاجرت کنید؟ گفت: اینها مواردی است که ترجیح می‌دهم بعدا به آن به طور مفصل پاسخ بگویم. این روزها در حال رفت و برگشت به دادسرای فرهنگ و رسانه و ارائه پاسخ به یکسری سوالات هستم. البته این را هم بگویم که بسیار با احترام با من برخورد کرده‌اند و تا به حال کوچکترین بی‌ادبی به من نشده است و کاملا محترمانه مورد خطاب قرار گرفته‌ام.

هرمز سیرتی
هرمز سیرتی