1

بازیگر “اخراجیها” بعد از رستوران داری به خوانندگی روی آورد+عکس

سینماژورنال: سالها پیش از این و به دلیل مجاز نبودن موسیقی پاپ اگر کسی میخواست خواننده شود راهی نداشت جز آن که سری بزند به لوس آنجلس و ناحیه وستوود و بعد از مقداری هزینه کردن-البته به دلار- برای انتخاب شعر، آهنگساز و تنظیم کننده و در نهایت عقد قرارداد با یکی از شرکتهای تولید موسیقی، آلبومی را روانه بازار کند.

به گزارش سینماژورنال این روزها اما دیگر برای خواننده شدن حتی نیازی به آن نیست که به استودیو بروید. به لطف نرم افزارهای میکس آهنگ قادرید بخوانید و به لطف شبکه های اجتماعی قادرید موسیقی تان را منتشر سازید.

شاید برای همین باشد که در سالهای اخیر فارغ از حجم عمده ای از علاقمندان خوانندگی که بخت خود را در این مسیر آزموده اند، بسیاری از چهره های ورزشی یا سینمایی هم بدشان نیامده که تواناییهای خود در خوانندگی را امتحان کنند.

“دکی جون” هم خواننده شد!

در تازه ترین مورد سپند امیرسلیمانی بازیگر نقش “دکی جون” در کمدی “اخراجیها” به جرگه خوانندگان پیوسته است.

سپند که هم پدرش سعید امیرسلیمانی و هم خواهرش کمند بازیگر هستند و طی ماههای اخیر بخاطر راه اندازی رستوران “سپند” هم در کانون توجه قرار گرفته بود با انتشار متنی در صفحه اجتماعی اش ضمن اعلام خبر انتشار نخستین قطعه باکلامش دلیل روی آوردن به خوانندگی را هم بیان کرده است.

ساز زدن از بچگی با من بوده

سپند می گوید: بعد از سالها بالاخره اتفاقى كه منتظرش بودم دارد می افتد و اولين آهنگم به زودى منتشر میشود. ميدانم كه شايد بعضی دوستان باز بپرسند كه چرا بازيگران كار موسيقى ميكنند؟ در جواب اين دوستان عزيز بايد بگویم كه ساز زدن و موسيقى از بچگى تا امروز با من بوده و تا هميشه عشق من باقى ميماند. همه ما حق داريم گاهى براى دلمان كار كنيم،اين كار يک کار است براى دلم، همين.

قطعه پاییزی در بهار منتشر می شود

جالب است که نام اولین قطعه سپند “شب پاییز” است اما این قطعه در میانه بهار منتشر می شود!

چه خوب که آگاهانه خوانندگی را آزمودید

اینکه سپند قبل از آن که مخاطبان به قضاوت درباره خوانندگی او روی آورند خودش دلیل این مساله را اعلام کرده است و آن را کار دلش دانسته میتواند به این معنا باشد که وی در این حیطه ادعایی برای ایجاد یک جریان خاص یا یک اتفاق بزرگ ندارد و همین واقع بینی او را متمایز می کند از چهره هایی که بعد از سالها بازیگری با ادعای جریان سازی به حیطه خوانندگی آمدند اما جز خلق موقعیتهای کمیک برای خنداندن مخاطبان کاری از پیش نبردند.

شب پاییز
شب پاییز