1

بازیگری #فرهاد_مجیدی در یک فیلم #…آبی !؟

سینماروزان: #داوود_توحیدپرست قصد تولید فیلمی ورزشی با نام #شال_آبی را دارد و ازجمله گزینه های بازی در این فیلم، سرمربی استقلال.

به گزارش #سینماروزان، داوود توحیدپرست به خبرگزاری مهر بیان کرد: گزینه اصلی بازی در #شال_آبی، فرهاد مجیدی است و قصد دارم از فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال برای ایفای نقش در این فیلم استفاده کنم تا او نقش خودش را در قصه بازی کند.

توحیدپرست ادامه داد: فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در فیلم ما ایفای نقش خواهد داشت و نقش خودش را در قصه بازی خواهد کرد. مذاکراتی با او صورت گرفته و قرار است در ادامه صحبت‌های جدی‌تری با فرهاد و مسئولان باشگاه داشته باشیم. اگر به هر دلیلی در این زمینه توافق حاصل نشود، مجبور به تغییر بخش‌هایی از قصه خواهیم شد.

داوود توحیدپرست پیشتر فیلم #شیرین_قناری_بود را با محوریت بانوان عشق فوتبال ساخته بود که مدتها توقیف بود تا تقریبا مقارن با ماجرای خودسوزی دختر آبی وارد شبکه خانگی شد. توحیدپرست در #شال_آبی نیز بخش‌هایی از دغدغه‌های فوتبالی را دستمایه داستان‌پردازی پردازی کرده.

داستان #شال_آبی درباره آرزوی یک پسر نابینای گیلانی است که طرفدار تیم فوتبال استقلال است. او آرزو دارد به تهران بیاید و بازی استقلال و پرسپولیس را از نزدیک و در استادیوم آزادی ببیند. همه مخالف این تصمیم هستند غیر از مادربزرگ این پسر که دوست دارد او را به آرزویش برساند.

بازیگری فرهاد مجیدی در فیلم شال آبی؟؟
بازیگری فرهاد مجیدی در فیلم شال آبی؟؟